تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس اعلام کرد

دستگاه‌های ذی‌ربط درباره خبرنگاران بازداشتی گزارش می‌دهند

احمد راستینه، سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که دستگاه‌های ذی‌ربط درباره خبرنگاران بازداشتی به مجلس گزارش می‌دهند.

کد خبر: ۱۳۸۸۴۶
۱۸:۴۱ - ۲۴ مهر ۱۴۰۱

دستگاه‌های ذی‌ربط درباره خبرنگاران بازداشتی به مجلس گزارش می‌دهند

دیدارنیوز: سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت که در جلسه امروز این کمیسیون مقرر شده تا دستگاه‌های ذیربط گزارشی از وضعیت خبرنگاران بازداشتی را به کمیسیون ارائه دهند.

احمد راستینه، به ارایه توضیحاتی درباره جزئیات جلسه امروز کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی پرداخت و گفت: در جلسه امروز کلیات طرح اصلاح اساسنامه نهاد کتابخانه‌های کشور در کمیسیون به تصویب رسید و مقرر شد که کارگروهی به منظور بررسی دقیق جزئیات این طرح تشکیل و گزارش آن کارگروه درخصوص مواد این طرح به کمیسیون ارائه شود.

وی اظهار کرد: ارتقای جایگاه نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با توجه به نقش و اهمیت کتابخانه در کشور و افزایش سرانه مطالعه به عنوان یکی از بنا‌های مهم ارتقای شاخص‌های فرهنگی کشور، اصلاح موادی از اساسنامه به منظور تامین بخشی از نیاز‌های منابع بودجه‌ای کتابخانه‌ها و همچنین ساز و کار انتخاب اعضای هیئت امنا و ارتقاء و تقویت اعضای هیئت امنای نهاد کتابخانه‌ها از اهدافی است که در کلیات این طرح مورد تاکید قرار گرفته است.

به گفته سخنگوی کمیسیون فرهنگی، این کمیسیون در جلسات آتی خود وارد بررسی جزئیات طرح اطلاع اساسنامه نهاد کتابخانه‌های کشور می‌شوند.

راستینه همچنین در پاسخ به پرسشی درباره پیگیری‌های انجام شده درباره وضعیت خبرنگاران بازداشتی از سوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در جلسه امروز قرار شد که دوستان کمیسیون گزارشی از دستگاه‌های ذیربط در این خصوص بگیرند تا صورت نیاز بعد از دریافت گزارش راجع به موضوعاتی در این خصوص اظهار نظر کنند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی