تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

جاده «هراز» بسته شد

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا اعلام کرد که محور هراز از امروز تا ساعت ۱۲ ظهر روز ۲۷ مهرماه بسته شده است.

کد خبر: ۱۳۸۸۰۸
۱۰:۲۹ - ۲۴ مهر ۱۴۰۱

جاده «هراز» بسته شد

دیدارنیوز: سرهنگ احمد شیرانی درباره انسداد محور هراز گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، جاده هراز از امروز تا ساعت ۱۲ ظهر روز ۲۷ مهرماه به دلیل انجام عملیات عمرانی بسته شد. در زمان بسته بودن این محور، دو محور فیروزکوه و چالوس به عنوان مسیر جایگزین وجود دارد.

شیرانی درباره وضعیت ترافیکی جاده‌ها نیز گفت: برابر گزارش‌های دریافتی در حال حاضر شاهد ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس هستیم. همچنین وضعیتی مشابه در آزادراه تهران – ساوه محدوده نسیم شهر و محور شهریار - تهران گزارش شده وترافیکی در مقاطعی از این محور‌ها نیمه سنگین است.

وی با بیان اینکه در دیگر محور‌های مواصلاتی کشور تردد به آرامی و بدون هیچ گره ترافیکی در حال انجام است، درباره وضعیت جوی جاده‌ها نیز گفت: گزارش‌ها حاکی از بارش باران در برخی از محور‌های استان‌های اردبیل و گیلان است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا همچنین با اعلام شماره تلفن ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست قبل از شروع سفر حتما با این شماره تماس بگیرند و با اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور، مناسب‌ترین زمان و بهترین مسیر را برای انجام سفر خود انتخاب کنند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی