تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
با اغماض و رأفت با بازداشتی‌ها برخورد شده است

شاکری: اکثر دانشجویان و دانش‌آموزان بازداشتی آزاد شده‌اند

اقبال شاکری، نماینده تهران در مجلس، درخصوص روند نگهداری از بازداشت‌شدگان دانش‌آموز و دانشجو طی ناآرامی‌های اخیر کشور گفت: من به شخصه پیگیر این مساله بودم و هستم و براساس اخبار و اطلاعاتی که دارم تا روز‌های اخیر کاملا با اغماض و رأفت با این افراد برخورد شده است. درخصوص دانشجویان و دانش آموزان هم که من پیگیری کردم و در جریان روند کار هستم، اکثریت آزاد شده‌اند.

کد خبر: ۱۳۸۸۰۲
۰۹:۲۷ - ۲۴ مهر ۱۴۰۱

شاکری: اکثر دانشجویان و دانش‌آموزان بازداشتی آزاد شده‌اند

دیدارنیوز: نماینده تهران در مجلس گفت: در میان بازداشت شدگان تقریبا تمامی افرادی که سابقه قبلی یا بزه انتسابی نداشتند آزاد شدند و به نظرم در زمینه آزادی افراد بازداشت شده روند خوبی در جریان است.

اقبال شاکری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، درخصوص روند نگهداری از بازداشت‌شدگان دانش‌آموز و دانشجو طی ناآرامی‌های اخیر گفت: من به شخصه پیگیر این مساله بودم و هستم و براساس اخبار و اطلاعاتی که دارم تا روز‌های اخیر کاملا با اغماض و رأفت با این افراد برخورد شده است.

وی ادامه داد: مبنا هم این بود که با توجه به دستور اکید حضرت آقا و رئیس قوه قضائیه افراد بازداشت شده تفکیک شوند و طبیعتا هم همینطور است. یعنی باید میان افرادی که برای مثال تحت تاثیر اخبار جعلی و فشار رسانه‌ای یا فشار هم‌سالان به خیابان آمدند و اقداماتی انجام دادند با کسانی که آشوبگر بودند، تخریب کردند و دست به اعمال مجرمانه زدند، یک تفاوت و تمایز قائل شد. درخصوص دانشجویان و دانش آموزان هم که من پیگیری کردم و در جریان روند کار هستم، اکثریت آزاد شده‌اند.

شاکری افزود: بنابراین در میان بازداشت‌شدگان تقریبا تمامی افرادی که سابقه قبلی یا بزه انتسابی نداشتند، آزاد شدند و به نظرم در زمینه آزادی افراد بازداشت شده روند خوبی در جریان است.

عضو مجمع نمایندگان استان تهران در ادامه بیان کرد: اکثریت افرادی که در بازداشت هستند و زمینه آزادی آن‌ها فراهم نشده احتمالا دارای جرائم سنگینی بوده‌اند. مطمئن هستم که در مراجع قضایی هم تمام موازین رعایت می‌شود و اینطور نیست که فکر کنیم مثلا بنا بر این است که برخورد تندی با این‌ها شود.

شاکری همچنین عنوان کرد: یک مساله دیگر بحث موازین قانونی دانشگاه است، یعنی ممکن است افرادی قواعد آموزشی دانشگاه را زیر پا گذاشته باشند که این مساله باید درون دانشگاه و بر اساس مقررات آموزشی دانشگاه رسیدگی شود.

وی ابراز داشت: در مجموع به‌نظر من کار با روند خوبی دارد مدیریت می‌شود و اگر مشکلی پیش بیاید ما حتما دخالت می‌کنیم.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی