تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

پنتاگون، رزمایش هسته‌ای راهبردی روسیه را رصد می‌کند

یک مقام وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد، واشنگتن رزمایش هسته‌ای راهبردی سالانه روسیه تحت عنوان رزمایش "گروم" را همچنان که ائتلاف ناتو مانور هسته‌ای راهبردی خود تحت عنوان "ظهر پایدار" را برگزار می‌کند، رصد خواهد کرد.

کد خبر: ۱۳۸۷۶۴
۱۴:۱۱ - ۲۳ مهر ۱۴۰۱

پنتاگون رزمایش هسته‌ای راهبردی روسیه را رصد می‌کند

دیدارنیوز ـ به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، سابرینا سینگ، معاون دبیر مطبوعاتی وزارت دفاع آمریکا روز جمعه در پاسخ به سوالی درباره جزئیات رزمایش هسته‌ای راهبردی روسیه اظهار کرد: من از مکان دقیق برگزاری این رزمایش اطلاع نداشته و جزئیات بیشتری درباره آن در اختیار ندارم. این رزمایش چیزی است که قرار است ما آن را رصد کنیم.

روز پنجشنبه ینس استولتنبرگ، دبیرکل ائتلاف ناتو گفت این ائتلاف نظامی غربی هم قصد تحت نظر قرار دادن رزمایش "گروم" روسیه را که در آن سیستم‌های روسی دارای قابلیت تسلیح به کلاهک هسته‌ای آزمایش می‌شوند، دارد.

جان کربی، هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی کاخ سفید روز پنجشنبه گفت، در حالی که مکان رزمایش گروم هم اکنون نامشخص است همزمان با رزمایش "ظهر پایدار" که محل اجرایش حدود ۶۰۰ مایل از روسیه دورتر است اجرا می‌شود. کربی خاطر نشان کرد، رزمایش ظهر پایدار که آن هم سالانه برگزار می‌شود. ارتباطی با تنش‌ها با روسیه یا دیگر رخداد‌های همزمان ندارد.

سابرینا سینگ همچنین بیان کرد، پرواز جنگنده‌های ارتش کره شمالی در نزدیکی حریم هوایی کره جنوبی اقدامی تحریک‌آمیز است که ثبات منطقه‌ای را تضعیف می‌کند.

او در یک کنفرانس مطبوعاتی در پاسخ به سوالی درباره گزارش مربوط به پرواز‌های اخیر هواپیما‌های جنگی کره شمالی گفت: فکر می‌کنم این نوع فعالیت‌ها، این نوع حرکات، قطعاً تحریک‌آمیز هستند. آن‌ها به دنبال تضعیف ثبات در منطقه هستند.

بر اساس گزارش رسانه‌های کره جنوبی، روز پنج شنبه حدود ۱۲ جنگنده کره شمالی به حریم هوایی کره جنوبی نزدیک شده و از یک خط شناسایی ویژه عبور کردند؛ اتفاقی که کره جنوبی را بر آن داشت تا در پاسخ جنگنده‌های خود را به منطقه اعزام کند. این حادثه یک هفته پس از وقوع تعارض در هوا بین هواپیما‌های کره شمالی و کره جنوبی در پاسخ به یک مانور نظامی ادعایی کره شمالی با به‌کارگیری ۱۲ هواپیما رخ داد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی