تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

رئیسی: ساختارهای فرهنگی باید بازنگری شوند

سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری در همایش ملی منطق بازسازی انقلابی ساختار فرهنگی کشور گفت: در بررسی ساختار‌های فرهنگی حتما لازم است قوانین بازنگری و بروزرسانی شود.

کد خبر: ۱۳۸۷۶۱
۱۲:۲۰ - ۲۳ مهر ۱۴۰۱

رئیسی: ساختارهای فرهنگی باید بازنگری شود

دیدارنیوز: رئیس جمهور گفت: در بررسی ساختار‌های فرهنگی حتما لازم است قوانین بازنگری و بروزرسانی شود و در همین راستا رهبر معظم انقلاب اسلامی به هر سه قوه دستور دادند تنقیح قوانین را دنبال کنند.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری در همایش ملی منطق بازسازی انقلابی ساختار فرهنگی کشور در مرکز همایش‌های صدا و سیما طی سخنانی اظهار داشت: حذف دوباره‌کاری‌ها و تبدیل دستگاه‌های فرهنگی به دستگا‌های نقش‌آفرین و مساله‌محور با رویکرد توجه مخاطبان خود ضرورت دارد.

وی خواستار توجه دستگاه‌های فرهنگی به مخاطبان خود شد و با تاکید بر اینکه نگاه‌ها باید بر حل مساله معطوف باشد، خواستار تدوین شاخص‌هایی برای اندازه‌گیری عملکرد دستگاه‌ها شد.

رئیس‌جمهور خاطر نشان کرد: تمام ساختار، سازمان و اعتبارات تخصیص‌یافته به دستگاه‌های فرهنگی برای انجام و تحقق ماموریتی و حال سوال این است که از آن ماموریت چه خبر؟

رئیسی گفت: چابک‌سازی دستگاه‌های فرهنگی طوری که بتواند نقش‌آفرین باشد و مساله‌محور کار کند و با نگاه به حل مساله و نوع مخاطبانی که دارد، کار کند.

وی مخاطب‌محوری، مساله‌محوری و چابک‌بودن دستگاه‌های فرهنگی برای رسیدن به اهداف هر سازمان را مورد تاکید قرار داد تا شاهد دوباره‌کاری‌ها و چندباره‌کاری‌ها نباشیم.

رئیس‌جمهور همچنین گفت: تعیین نسبت‌هایی که بین دستگاه‌های فرهنگی رسمی و غیررسمی مانند خانواده، مسجد و هیات بسیاری از ساختار‌های فرهنگ‌ساز در جامعه وجود دارد، مهم است، چون دستگاه‌های فرهنگی غیررسمی در تعلیم و تربیت نقش قابل توجه و تعیین‌کننده‌ای دارند.

رئیسی تاکید کرد: در بررسی ساختار‌های فرهنگی حتما لازم است قوانین بازنگری و بروزرسانی شود و در همین راستا رهبر معظم انقلاب اسلامی به هر سه قوه دستور دادند تنقیح قوانین را دنبال کنند.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی