تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
کارشناس فوتبال امارات ادعا کرد

«فرهاد» باید قید قهرمانی در لیگ امارات را بزند!

سمیر الشازلی، کارشناس فوتبال امارات مدعی شد که فرهاد مجیدی با توجه به ابزاری که در اتحاد کلباء دارد نمی‌تواند برای قهرمانی در لیگ رقابت کند و باید تمام تمرکز خود را روی جام بانک اسلامی بگذارد که شانسی برای کسب عنوان دارد.

کد خبر: ۱۳۸۷۱۸
۱۲:۳۶ - ۲۲ مهر ۱۴۰۱

«فرهاد» باید قید قهرمانی در امارات را بزند!

دیدارنیوز: تیم فوتبال اتحاد کلباء با هدایت فرهاد مجیدی سرمربی سابق استقلال در پایان هفته پنجم لیگ امارات با کسب ۷ امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد.

مجیدی به همراه اتحاد کلباء امروز در هفته ششم باید به مصاف دبا الفجیره برود. شاگردان مجیدی در بازی آخرشان در اولین بازی خود در تورنمنت جام بانک اسلامی ابوظبی مقابل الوحده با نتیجه ۲ بر یک باختند.

در همین رابطه سمیر الشازلی، کارشناس فوتبال امارات در مصاحبه تلویزیونی به مجیدی توصیه کرد: فرهاد مجیدی در بازی اول خود در تورنمنت بانک ابوظبی نشان داد تمام تمرکزش روی بازی‌های لیگ است. او نباید تمرکز خود را روی بازی لیگ بگذارد بلکه باید روی بازی‌های جام بانک اسلامی ابوظبی بگذارد تا شانسی برای قهرمانی داشته باشد.

وی افزود: مجیدی با توجه به ابزاری که در اتحاد کلباء دارد نمی‌تواند برای قهرمانی در لیگ رقابت کند و به نظرم باید تمام تمرکز خود را به جام بانک اسلامی بگذارد که شانسی برای کسب عنوان دارد.

منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی