تیتر امروز

تغییر احکام‌ اجتماعی از منظر دین عقلایی؛ پروژه اتمام یافته یا شروع یک پروسه اصلاحی مادام العمر؟
اولین برنامه دیدار اندیشه با حضرت آیت الله ایازی

تغییر احکام‌ اجتماعی از منظر دین عقلایی؛ پروژه اتمام یافته یا شروع یک پروسه اصلاحی مادام العمر؟

در اولین برنامه «دیدار اندیشه»، حسین جعفری به شهر قم رفته و گفتگویی جالب و شنیدنی با آیت الله ایازی از مدرسین و محققین و اندیشه ورزان حوزه علمیه در قم داشته، که در ادامه می‌خوانید.
یکشنبه طوفانی در آئینه رسانه‌ها
مطبوعات جهان درباره سقوط بالگرد حامل رئیسی و همراهان چه گفتند

یکشنبه طوفانی در آئینه رسانه‌ها

سانحه سقوط منجر به درگذشت حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی و همراهان، علاوه بر انتظار حدود ده ساعته و واکنش‌های داخلی، بازخورد خبری در سطح جهان را هم به دنبال داشت
اندیشکده آمریکایی: برای پیروزی در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد (قسمت پایانی)
از چشم جهان (۱۵۱)

اندیشکده آمریکایی: برای پیروزی در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد (قسمت پایانی)

در قسمت اول مقاله «اندیشکده آمریکایی: برای شکست روسیه در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد» به دو مساله اشاره شد و در این مطلب، سه مساله راهبردی دیگر و پایانی را می‌خوانید.
بازگشت سروش؛ امیری در ارنج اصلی

ترکیب پرسپولیس برای جدال با مس رفسنجان

یحیی گل‌محمدی ترکیب یازده نفره سرخپوشان برای دیدار با مس رفسنجان را مشخص کرد. ترکیب پرسپولیس برای جدال با مس رفسنجان

کد خبر: ۱۳۸۶۹۳
۱۶:۲۵ - ۲۱ مهر ۱۴۰۱

ترکیب پرسپولیس برای جدال با مس رفسنجان

 

دیدارنیوز: به گزارش ورزش سه، پرسپولیس در شرایطی از ساعت ۱۷ در چارچوب هفته نهم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی میزبان مس رفسنجان خواهد بود که در صورت پیروزی در این مسابقه، شانس بازگشت به صدر جدول را خواهد داشت.

یحیی گل‌محمدی در این مسابقه میلاد سرلک را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و همچنین شیخ دیاباته نیز که به تازگی به تمرینات گروهی سرخپوشان اضافه شده، در ترکیب اصلی این تیم جای ندارد.

با وجود اینکه شایعاتی پیرامون مصدومیت علیرضا بیرانوند و احتمال غیبت او در مسابقه امروز شنیده می‌شد، این بازیکن در تقابل با شاگردان محمد ربیعی نیز در دروازه سرخپوشان قرار حضور خواهد داشت و به دنبال ثبت ششمین کلین خود در لیگ بیست و دوم است.

در خط دفاعی مرتضی پورعلی‌گنجی و گئورگی گولسیانی، زوج خط دفاعی پرسپولیس را تشکیل خواهند داد تا سرخپوشان در مرکز دفاع خود، تغییر نسبت به بازی قبل نداشته باشند؛ همچنین دانیال اسماعیلی‌فر نیز مانند بازی‌های گذشته، در پست دفاع راست حضور خواهد داشت، اما نکته مهم ترکیب پرسپولیس حضور وحید امیری در پست دفاع چپ و خروج علی نعمتی از ترکیب اصلی است.

با مصدومیت میلاد سرلک، سینا اسدبیگی در کنار کمال کامیابی‌نیا در پست هافبک دفاعی بازی می‌کند. یک خط جلوتر، سروش رفیعی پس از یک بازی غیبت، یه ترکیب اصلی بازگشته و مهدی ترابی و سعید صادقی نیز در جناح چپ و راست حضور خواهند داشت.

یورگن لوکادیا مهاجم سرخپوشان در این دیدار خواهد بود تا شاگردان گل‌محمدی در این دیدار بر خلاف تقابل با سپاهان، دوباره با یک مهاجم وارد زمین بشوند.

**ترکیب پرسپولیس مقابل مس رفسنجان:
علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، گئورگی ولسیانی، وحید امیری، دانیال اسماعیلی فر، سینا اسد بیگی، کمال کامیابی نیا، سعید صادقی، سروش رفیعی، مهدی ترابی و یورگن لوکادیا

روی نیمکت ذخیره‌ها احمد گوهری به عنوان دروازه‌بان حضور دارد. فرشاد فرجی و وحدت حنانوف به همراه علی نعمتی مدافعان ذخیره پرسپولیس هستند.

امید عالیشاه، محمد عمری و سیامک نعمتی عناصر میانی پرسپولیس خواهند بود و باید دید که کدام یک وارد زمین می‌شوند.

این در حالی است که مهدی عبدی توانسته به این بازی برسد و برای اولین بار شیخ دیاباته هم در لیست پرسپولیس حضور دارد.

**بازیکنان ذخیره پرسپولیس:
احمد گوهری، فرشاد فرجی، وحدت حنانوف، علی نعمتی، امید عالیشاه، محمد عمری، سیامک نعمتی، شیخ دیاباته، مهدی عبدی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی