تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
ما در قدیم کفترباز داشتیم که خیلی هم به کفتربازی علاقه داشتند؛ امروز هم عده‌ای توییت باز داریم

انتقاد عجیب یک نماینده از ضرغامی؛ توییت‌بازی نکن!

پس از انتقادهای شدید اخیر از ستاد امر به معروف و نهی از منکر که اظهارات جنجالی محمدصالح هاشمی گلپایگانی دبیر آن باعث خشم بیشتر مردم و حتی نمایندگان مجلس نسبت به این نهاد شده، نقدعلی عضو فراکسیون روحانیت مجلس با ادبیاتی عجیب به ضرغامی وزیر میراث فرهنگی حمله کرده و گفته توییت بازی نکن، چرا که این وزیر دولت رئیسی گفته بود: مردم اگر نخوان امر به معروف بشن باید کیو ببینن؟

کد خبر: ۱۳۸۶۴۲
۱۰:۲۸ - ۲۰ مهر ۱۴۰۱

انتقاد تند یک نماینده از ضرغامی؛ توییت‌بازی نکن!

دیدارنیوز: یک عضو فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی نسبت به موضع اخیر وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی درباره ستاد امر به معروف و نهی از منکر انتقادات تندی را مطرح کرد.

محمدتقی نقدعلی نماینده خمینی شهر در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) در تذکری گفت: ما در قدیم کفترباز داشتیم که خیلی هم به کفتربازی علاقه داشتند؛ امروز هم عده‌ای توییت باز داریم که نمونه‌های آن را در دولت قبل دیدیم و متاسفانه در دولت فعلی هم شاهد نمونه‌هایی از آن هستیم. این افراد به جای رسیدگی به امورات وزارت‌خانه تحت امرشان، شب و روز در حال توییت بازی هستند.

وی با اشاره به توییت اخیر ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: اخیرا یکی از وزرا توییتی منتشر کرده که در آن یکی از ضروریات دین را به شکل التزامی زیر سوال برده است.

نقدعلی خطاب به رییس جمهوری بیان کرد: آقای رییس جمهور به این وزیر بگویید که به حوزه کاری خودش همچون میراث فرهنگی رسیدگی کند نه اینکه شب و روز مشغول توییت بازی باشد آن هم توییت‌های که مربوط به حوزه کاری خودش نیست.
وی در پایان با استفاده از این عبارت که «چون قافیه تنگ آید، شاعر به جفنگ آید» گفت: با این وضعیت کم کم به «جوک و جفنگ» می‌افتید و شروع به خاطره تعریف کردن می‌کنید! سه سال دیگر زمان انتخابات ریاست جمهوری دوره چهاردهم است پس برخی از آقایان این کار‌ها را انجام ندهند.

انتقاد تند یک نماینده از ضرغامی؛ توییت‌بازی نکن!

روز گذشته سید عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در صفحه توییتر خود نوشته بود که «مدتی پیش در مورد ستاد امر به معروف توییتی زدم و مورد گله قرار گرفتم که چرا این نهاد مقدس را تضعیف می‌کنم؟ امروز که ظاهرا همه‌ی آن دوستان به همین نتیجه رسیده‌اند، می‌گم: «باباجون مردم اگر نخوان امر به معروف بشن باید کیو ببینن؟»

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی