تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

سانحه برای بوئینگ تابان در مهرآباد؛ مسافران در سلامت کامل هستند

هواپیمای شرکت هواپیمایی تابان هنگام برخاستن از فرودگاه مهرآباد به مقصد مشهد دچار سانحه و از باند خارج شد اما طبق گفته سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری تمام مسافران و خدمه این پرواز در سلامت کامل به سر می‌برند.

کد خبر: ۱۳۸۶۱۱
۱۹:۰۶ - ۱۹ مهر ۱۴۰۱

سانحه برای بوئینگ تابان در فرودگاه مهرآباد/ مسافران در سلامت قرار دارند

دیدارنیوز: هواپیمای پرواز تهران - مشهد هواپیمایی تابان در زمان برخاستن از زمین دچار سانحه شد و از باند فرودگاه مهرآباد خارج شد.

به گفته سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری تمام مسافران و خدمه این پرواز در سلامت کامل به سر می‌برند و همگی به داخل ترمینال منتقل شده اند. کارشناسان سازمان هواپیمایی روی باند فرودگاه حضور دارند و در حال بررسی علل این سانحه هستند.

مدیر روابط عمومی هواپیمایی تابان گفت این اتفاق برای هواپیمای بوئینگ ام دی ۸۸ پرواز تهران مشهد روی داد. جعفرزاده افزود در زمانی که هواپیما در مرحله تیک آف نبوده با دستور خلبان چاکس آف از چرخ جلو برداشته می‌شود و این اتفاق باعث می‌شود هواپیما به جلو حرکت کند.

وی ادامه داد هواپیما به حرکت خود ادامه می‌دهد و طبق اطلاعات دریافتی ظاهرا آسیبی ندیده است. در حال حاضر سیستم هیدرولیک، ارابه و ترمز هواپیما در حال چک است.

جعفرزاده با بیان این که تمام مسافران در سلامت کامل هستند گفت مسافران یا با پرواز‌های دیگر تابان به مشهد منتقل می‌شوند یا در صورت عجله داشتن آن‌ها را با پرواز سایر شرکت‌ها به مشهد منتقل می‌کنیم.

گفته می‌شود مدیرکل دفتر بررسی سوانح سازمان هواپیمایی کشوری یکی از مسافران این پرواز بوده است.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی