تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

درگیری در زندان لاکان رشت؛ چند نفر کشته شدند

دادستان مرکز گیلان با اشاره به درگیری در یکی از بند‌های زندان لاکان رشت گفت: به دلیل ممانعت از خدمات رسانی به مجروحان توسط زندانیان، برخی از مجروحان فوت کرده‌اند.

کد خبر: ۱۳۸۵۰۷
۱۰:۳۰ - ۱۸ مهر ۱۴۰۱

درگیری در زندان لاکان رشت؛ چند نفر کشته شدند

دیدارنیوز: سید مهدی فلاح میری با اشاره به اینکه تعدادی از زندانیان بند ۸ زندان لاکان رشت که محکوم به قصاص قتل عمد هستند بر اثر اختلافات شخصی با هم درگیر شدند، ادامه داد: با بالا گرفتن درگیری این افراد، منازعه و دعوا به راهروی زندان کشیده شد و با پیوستن تعداد دیگری از زندانیان، فضای این بخش از زندان رشت متشنج شد.

به نقل از سایت دادگستری گیلان، او با بیان اینکه در این ناآرامی، تعدادی از زندانیان تأسیسات موجود در راهرو و سالن زندان را تخریب کردند، اظهار داشت: در پی این واقعه پلیس در محل حاضر شد و برای آرام و پراکنده کردن زندانیان از گاز اشک آور استفاده کرد.

دادستان مرکز گیلان اضافه کرد: متأسفانه با توجه به قطعی برق به جهت تخریب تأسیسات توسط آشوب گران و ممانعت از خدمات رسانی به مجروحان توسط زندانیان، برخی از مجروحان فوت نموده و مابقی جهت مداوا به بیمارستان منتقل شدند.

وی در پایان افزود: در حال حاضر با تلاش مأمورین و مسئولین زندان وضعیت زندان عادی شده و فعالیت‌های روزمره زندانیان ادامه دارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی