تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
لیست تیم ملی، امید یا ناامیدی؟

قلعه‌نویی چطور از غول‌ها رد شد؟

هفته هشتم لیگ در سکوت سکو‌ها و بازی‌های بی‌رمق تیم‌های صدرنشین دنبال شد تا در نتیجه گل‌گهر قلعه نویی صدر نشین لیگ شود.

کد خبر: ۱۳۸۳۹۴
۱۴:۵۸ - ۱۶ مهر ۱۴۰۱

گل گهر سیرجان

دیدارنیوز _شقایق آسیایی: بدون تردید اگر شرایط دیگری بر لیگ حکمفرما بود هفته هشتم و ال‌کلاسیکو ایران بین سپاهان و پرسپولیس و البته دیدار حساس استقلال و فولاد سکو‌ها را پر از هیجان و تب فوتبال می‌کرد، اما داستان استوری‌ها و محرومین، مچ بند‌های سیاه که بسته شد و باز شد و البته به هم خوردن تمرکز تیم‌ها باعث شد که فوتبال زیبایی نبینیم و در نهایت تیم‌های بالانشین با تساوی بین خودشان، صدرنشینی را به گل‌گهر هدیه کردند.

پنالتی سوخته و حرف‌های نگفته

در روزی که انتظار می‌رفت استقلالی‌ها بخاطر روبرو شدن با کاپیتان سابق خود و حذف عارف غلامی در زمین حرفی برای گفتن داشته باشند فضا به گونه‌ای پیش رفت که سردار آجورلو شخصا در استادیوم آزادی حاضر شد و از پشت شیشه، بازی استقلالی‌ها را تماشا کرد. پس از اتمام بازی نیز وریا غفوری کاپیتان سابق استقلال بالاخره سکوت خودش را شکست و مطالبی را علیه مدیر عامل استقلال عنوان کرد.

پس از آن دیدار، نوبت به پرسپولیس رسید که با قیافه جدید یحیی گل‌محمدی، سر تراشیده و سگرمه‌های در هم مقابل تیم مورایس صف آرایی کند. از این بازی هم با توجه به نام‌هایی که در زمین بازی می‌کردند و حساسیت‌های معمول به خاطر بازیکنانی که در دو تیم جابه جا شده بودند، انتظار بیشتری می‌رفت که در نهایت دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.
اما بر خلاف استقلال و پرسپولیس، تیم امیر قلعه‌نویی حرف‌های زیادی برای گفتن داشت. این تیم که در فصل نقل و انتقالات تغییر چندانی نداشته و ستاره نامداری را به خدمت نگرفته بعد از باخت هفته گذشته مقابل استقلال، با به ثمر رساندن ۵ گل به نفت مسجد سلیمان، دوباره احیا شد.
گل‌گهری‌ها پس از این پیروزی هم‌اندازه با پرسپولیس و استقلال ۱۵ امتیازی شدند، ولی بخاطر تفاضل گل بهتر صدر جدول را به دست آوردند. در فصل بیست و یکم لیگ برتر نیز یک بار گل‌گهر پس از پیروزی ۴ بر ۲ مقابل سپاهان صدر نشین شد که در ادامه بخاطر حکم کمیته انضباطی و کسر امتیاز گل گهر از صدر دور شد تا هفته هشتم لیگ بیست و دوم که دوباره گل گهر موفق شد در جایگاه اول جدول قرار بگیرد. با توجه به اختلاف نزدیک تیم‌های بالانشین و رقابت آن‌ها باید دید که آیا قلعه‌نویی امتیاز آورترین مربی لیگ، می‌تواند صدرنشینی را حفظ کند یا خیر؟

لیست کی‌روش، ورود امید و ناامیدی به لیگ

نباید فراموش کنیم که اعلام لیست تیم ملی توسط کی‌‎روش هم می‌تواند شرایط را برای تیم‌ها در ادامه مسیر سخت کند. به این ترتیب که با توجه به زمان کوتاه باقی مانده تا جام جهانی به نظر می‌رسد این لیست نهایی کی‌روش است و بازیکنان منتخب لیگ از این هفته وارد شرایط اردویی می‌شوند. برخی نفرات هم خط خوردند مخصوصا لژیونر‌هایی که به امید حضور در جام جهانی قطر به ایران بازگشتند بی انگیزه می‌شوند.
 بر اساس این لیست علیرضابیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، وحید امیری، مهدی ترابی و میلاد سرلک (پرسپولیس)، سید حسین حسینی و ابوالفضل جلالی، محمد محبی، روزبه چشمی، مهدی مهدی‌پور (استقلال)، پیام نیازمند، رامین رضاییان، امید نورافکن (سپاهان)، سامان فلاح (پیکان)، آرمین سهرابیان و محمد خدابنده‌لو (گل‌گهر) به اردوی تیم ملی دعوت شدند. در این لیست جدید فقط پنج تیم از لیگ استقلال و پرسپولیس و گل گهر و پیکان و سپاهان سهمیه دارند. حتی یک بازیکن از فولاد و مس و سایر تیم‌ها مورد توجه کی روش قرار نگرفتند که این خودش نکته عجیبی است.
 بسیاری از بازیکنانی مثل سعید صادقی، سروش رفیعی، مهدی قائدی، عارف غلامی، اخباری بسیاری که امید می‌رفت به اردوی تیم ملی دعوت شوند شانس مجددی داده نشد، ولی بعضی از خط خورده‌ها مثل محمد محبی که حالا در لیگ، ۳ گل برای استقلال به ثمر رسانده، سامان فلاح مدافع جوان پیکان و البته خدابنده لو که در ترکیب گل گهر خوش درخشیده مجدد به لیست کی‌روش اضافه شدند. با توجه به حضور پر تعداد لژیونر‌ها به نظر می‌رسد بازیکنان اعلام شده با کمترین تغییر لیست نهایی کی‌روش برای جام جهانی قطر باشند و بقیه تنها می‌توانند شانس خود را در لیگ امتحان کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی