تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

اعتراض شدید استقلال به داوری‌ها؛ آنها مهمترین رقیب ما هستند!

باشگاه استقلال با انتشار بیانیه‌ای اعتراضی خشم خود را نسبت به داوری‌های اخیر در لیگ برتر نشان داد و نوشت: داوران به مهم‌ترین رقیب استقلال تبدیل شده‌اند.

کد خبر: ۱۳۸۳۸۱
۱۱:۰۸ - ۱۶ مهر ۱۴۰۱

اعتراض شدید استقلال به داوری‌ها؛ آنها مهمترین رقیب ما هستند!

دیدارنیوز: پس از اعتراض‌های شدید اعضای تیم استقلال به داوری دیدار با فولاد خوزستان، باشگاه استقلال با انتشار بیانیه‌ای به داوری مصاف این تیم برابر فولاد واکنش تندی نشان داد.

رسانه رسمی باشگاه استقلال نوشت: «داوری دیدار استقلال- فولاد خجالت آور، ناامیدکننده و شوکه کننده بود. ما در مقابل کمیته داورانی قرار داریم که با خونسردی کامل از اشتباهات پیاپی می‌گذرد و بدون تلاشی برای اصلاح این روند یأس آور، داورانش به مهم‌ترین رقیب استقلال تبدیل شده‌اند.

فدراسیون فوتبال باید به این چرخه اشتباهات مکرر پایان دهد و تدبیری برای وضعیت اسف بار داوری داشته باشد. استقلال نباید قربانی داورانی شود که گل سالم را مردود می‌کنند و چشم بر چند پنالتی پیاپی می‌بندند. با جدیت فراوان و با استفاده از تمام راه‌های قانونی، از حق استقلال دفاع خواهیم کرد.»

به گزارش دیدارنیوز، اعتراض استقلالی‌ها به داوری‌های اخیر در حالی صورت می‌گیرد که محمد فنایی، یکی از کارشناسان داوری شب گذشته اعلام کرد که داور بازی این تیم و فولاد تنها یک پنالتی به سود استقلال اعلام نکرده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی