تیتر امروز

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد

"جامعه پلاس" عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که ذیل این برنامه همه دغدغه‌های اجتماعی مانند زنان، محیط زیست، آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت، حاشیه نشینی و ..با حضور کارشناسان تحلیل و بررسی می‌شود.

حسن یزدانی به تیم صنایع مازندران پیوست

هادی حبیبی، مربی تیم کشتی صنایع مازندران اعلام کرد حسن یزدانی، قهرمان جهان و المپیک با قراردادی یک میلیاردی به این تیم حاضر در لیگ برتر کشتی پیوسته است.

کد خبر: ۱۳۸۳۷۰
۰۹:۳۷ - ۱۶ مهر ۱۴۰۱

حسن یزدانی به تیم صنایع مازندران پیوست

دیدارنیوز: مربی تیم کشتی صنایع مازندران از عقد قرارداد با حسن یزدانی قهرمان جهان و المپیک برای حضور در لیگ برتر امسال خبر داد.

به نقل از مهر، سرانجام حسن یزدانی برای حضور در لیگ برتر کشتی آزاد امسال تصمیم خود را قطعی کرد و با تیم صنایع مازندران قرارداد بست.

هادی حبیبی مربی تیم کشتی صنایع مازندران با تأیید این خبر گفت: یزدانی به عنوان پُرافتخارترین کشتی گیر ایران با ثبت قرارداد یک میلیارد تومانی به جمع ما پیوست تا در رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد با دوبنده تیم صنایع مازندران به میدان برود. تیم ما به عنوان قهرمان دوره گذشته لیگ برتر برنامه‌های مدونی برای تکرار قهرمانی دارد و مطمئناً حضور یزدانی و کشتی گیران مطرح دیگر می‌تواند ما را در رسیدن به این هدف یاری کند.

به گفته حبیبی، رحمان عموزاد قهرمان وزن ۶۵ کیلوگرم رقابت‌های جهانی ۲۰۲۲ صربستان و محمد حسین محمدیان آزادکار وزن ۹۷ کیلوگرم کشورمان از دیگر ملی پوشان تیم صنایع هستند.

بر اساس آئین نامه لیگ کشتی در سال جاری هر تیم می‌تواند با ۳ ملی پوش رقابت‌های جهانی ۲۰۲۲ صربستان قرارداد امضا کند که کامران قاسم پور، امیرمحمد یزدانی و محمد نخودی با تیم انبوه سازان هوتن و امیرحسین زارع، یونس امامی و علیرضا سرلک با تیم پتروپالایش بلیش تاکستان قرارداد بستند.

بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد جام یادگار امام (ره) از روز ۲۲ مهرماه آغاز می‌شود که طبق برنامه تیم پترو پالایش بلیش تاکستان در دو دیدار رفت و برگشت در گروه A به مصاف تیم نیروی زمینی ارتش خواهد رفت. تیم صنایع مازندران در گروه B با تیم‌های ستارگان ساری، شهدای پاس ساری و مقاومت البرز هم‌گروه است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی