تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

حمله به سفارت ایران در دانمارک/ امیرعبداللهیان: حال سفیر خوب است

پس از حمله یک فرد مهاجم به سفارت ایران در دانمارک، حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه کشورمان با محکوم کردن این اقدام گفت که حال عمومی -و نه وضع روحی- خانم سفیر و سایر اعضای سفارت خوب است.

کد خبر: ۱۳۸۳۵۸
۰۸:۱۴ - ۱۶ مهر ۱۴۰۱

حمله به سفارت ایران در دانمارک/ امیرعبداللهیان: حال سفیر خوب است

دیدارنیوز: وزیر خارجه کشورمان در اینستاگرام خود درباره ماجرای ورود مجرمانه یک مهاجم مسلح به سلاح سرد به محوطه سفارت کشورمان در دانمارک و حمله به خانم نادی‌پور سفیر جمهوری اسلامی ایران نوشت.

در توضیح اینستاگرامی حسین امیرعبداللهیان در این‌باره آمده است: در پی ورود غیرقانونی یک مهاجم مسلح به سلاح سرد به محوطه سفارت جمهوری اسلامی ایران در دانمارک و حمله وی به خانم نادی پور سفیر کشورمان در کپنهاگ، با ایشان به‌صورت تلفنی گفتگو کردم.

الحمدلله حال عمومی -و نه وضع روحی- خانم سفیر و سایر اعضای سفارت خوب است.

بر اساس اظهارات خانم نادی‌پور، فرد مهاجم پس از ورود به محوطه سفارت، در حالی‌که سلاح سرد در دست داشت ضمن تهدید ایشان، اقدام به ایجاد رعب و وحشت و وارد آوردن خسارات به خودرو‌های مستقر در پارکینگ کرد.

متاسفانه برغم هشدار‌های رسمی قبلی، پلیس دانمارک بموقع در محل حاضر نشد.

مایه تاسف است که در قلب اروپا چنین تعرضی به یک خانم و آن هم سفیر دارای مصونیت دیپلماتیک می‌شود و پلیس بموقع در محل حضور پیدا نمی‌کند.

عدم تامین امنیت سفیر و سفارت کشورمان در کپنهاگ بر عهده دولت دانمارک بوده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی