تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

در آستانه فینال بزرگ با ژاپن؛ ۱۴ وحید شمسایی در تیم‌ملی فوتسال

وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان پس از برتری راحت مقابل تایلند، در آستانه جدال سنتی و بزرگ با ژاپن در فینال جام ملت‌های آسیا می‌گوید تیمش ۱۴ وحید شمسایی دارد و همگی جزو بهترین‌ها هستند.

کد خبر: ۱۳۸۳۵۳
۱۱:۴۴ - ۱۵ مهر ۱۴۰۱

در آستانه فینال بزرگ با ژاپن؛ ۱۴ وحید شمسایی در تیم‌ملی فوتسال

دیدارنیوز: تیم ملی فوتسال مردان ایران با برتری آسان مقابل تایلند راهی فینال جام ملت‌های آسیا شد و حالا باید برای جدال سخت و نفس‌گیر با ژاپنی‌ها آماده شود.

وحید شمسایی سرمربی تیم ملی پس از پیروزی مقابل تایلند اظهار داشت: در نیمه اول توانستیم بازی را کنترل کنیم و یک گل زدیم، اما امکان داشت دروازه مان باز شود. در نیمه دوم تغییر تاکتیک دادیم و در نهایت توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم و به پیروزی رسیدیم.

وی درباره هیجان هواداران در سکو‌های ورزشگاه گفت: خوشحالیم که توانستیم باعث هیجان آن‌ها شویم و هواداران از این بازی لذت بردند.

سرمربی تیم ملی درباره مصاف با ژاپن در فینال و اینکه آیا تیم ملی می‌تواند به پیروزی پرگل برسد، خاطرنشان کرد: پس از هر بازی، سخت است که پاسخ دهم تیم‌های مقابل را با چند گل شکست می‌دهیم. امیدوارم بازی خوبی در فینال انجام دهیم و به پیروزی و کسب عنوان قهرمانی دست یابیم. همه بازیکنان تیم ملی جزو بهترین‌ها هستند و در حال حاضر ۱۴ وحید شمسایی در تیم ملی دارم.

دیدار رده‌بندی و فینال این مسابقات روز شنبه، ۱۶ مهر برگزار می‌شود که برنامه آن به شرح زیر است:

رده‌بندی

ازبکستان - تایلند، ساعت ۱۷:۳۰، ورزشگاه سعد عبدالله کویت

فینال

ایران - ژاپن، ساعت ۲۰:۳۰، ورزشگاه سعد عبدالله کویت

در آستانه فینال بزرگ با ژاپن؛ ۱۴ وحید شمسایی در تیم‌ملی فوتسال

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی