تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

هواشناسی ایران؛ بارش باران در برخی استان‌ها

صادق ضیاییان، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش باران در برخی استان‌ها در روزهای آینده خبر داد و گفت: امروز جمعه (۱۵ مهرماه) در استان‌های ساحلی خزر، اردبیل، شمال آذربایجان شرقی و ارتفاعات البرز مرکزی، بارش باران و گاهی وزش باد شدید همراه با کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر: ۱۳۸۳۴۷
۱۰:۰۹ - ۱۵ مهر ۱۴۰۱

هواشناسی ایران؛ بارش باران در برخی استان‌ها

دیدارنیوز: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا وضعیت جوی استان‌های کشور طی پنج روز آینده را تشریح کرد.

صادق ضیاییان، در این باره اظهار کرد: امروز جمعه (۱۵ مهرماه) در استان‌های ساحلی خزر، اردبیل، شمال آذربایجان شرقی و ارتفاعات البرز مرکزی، بارش باران و گاهی وزش باد شدید همراه با کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه امروز دریای خزر نیز مواج خواهد بود، گفت: همچنین شنبه (۱۶ مهرماه) مقدار بارش در این نواحی کاهش یافته و فقط در سواحل دریای خزر بارش پراکنده رخ می‌دهد.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ادامه داد: یکشنبه (۱۷ مهرماه) در نوار شمالی کشور روند افزایش موقتی دما پیش‌بینی می‌شود و در استان‌های کردستان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل ابرناکی، وزش باد و بارش پراکنده انتظار می‌رود.

ضیائیان با بیان اینکه دوشنبه ۱۸ مهر ماه در برخی مناطق استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل و زنجان رگبار پراکنده و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود، یادآور شد: طی روز‌های یکشنبه و دوشنبه (۱۷ و ۱۸ مهرماه) در شمال غرب کشور خیزش گرد و خاک همراه با وزش باد شدید دور از انتظار نیست.

به گفته رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، سه‌شنبه (۱۹مهرماه) با نفوذ جریانات شمالی به سواحل دریای خزر ابرناکی، بارش و کاهش نسبی دما در سواحل دریای خزر، شمال آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل و خراسان شمالی آغاز می‌شود.

ضیائیان با بیان اینکه چهارشنبه (۲۰مهرماه) بارش در شرق اردبیل، سواحل شمالی و خراسان شمالی ادامه داشته و در شمال خراسان رضوی نیز رگبار پراکنده رخ می‌دهد، گفت: از بعدازظهر سه‌شنبه تا ظهر چهارشنبه بارش در گیلان و غرب مازندران شدت خواهد داشت و دریای خزر مواج و متلاطم است.

ضیائیان گفت: طی امروز و فردا (۱۵و ۱۶ مهرماه) اهواز با دمای ۴۲ و ۴۱ درجه سانتیگراد گرمترین و شهرکرد با دمای ۲ و ۱ درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان کشور هستند.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران شنبه (۱۶مهرماه) صاف تا کمی ابری همراه با غبار صبحگاهی در بعد از ظهر وزش باد با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد و برای روز یکشنبه (۱۷مهرماه) صاف تا کمی ابری همراه با غبار صبحگاهی، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی