تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

لیگ اروپا؛ از گل کریم به منچستر تا توقف یاران جهانبخش

تیم اومونیا نیکوزیای قبرس در شبی که کریم انصاری‌فرد یک گل زیبا وارد دروازه منچستریونایتد کرد و به شادی گل نپرداخت، در خانه خود تن به شکست داد.

کد خبر: ۱۳۸۳۴۱
۰۹:۰۱ - ۱۵ مهر ۱۴۰۱

لیگ اروپا؛ از گل کریم به منچستر تا توقف یاران جهانبخش

دیدارنیوز: با وجود گلزنی مهاجم تیم ملی ایران برابر منچستریونایتد، شیاطین سرخ طعم دومین پیروزی خود را در فصل ۲۳-۲۰۲۲ لیگ اروپا چشیدند.

تیم اومونیا نیکوزیای قبرس شب گذشته (پنجشنبه) در چارچوب دیدار‌های دور سوم مرحله گروهی لیگ اروپا، میزبان منچستریونایتد بود که این مسابقه با پیروزی ۳ بر ۲ شیاطین سرخ پایان یافت.

لیگ اروپا؛ از گل کریم به منچستر تا توقف یاران جهانبخش

نماینده قبرس که از ابتدا از کریم انصاری‌فرد در ترکیب خودش بهره می‌برد، در دقیقه ۳۴ ضدحمله‌ای خوب به دست آورد که انصاری‌فرد توانست توپ را به تور دروازه شیاطین سرخ برساند. شاگردان تنهاخ در نیمه دوم از فرصت‌های خود بهره بیشتری بردند و مارکوس رشفورد در دقایق ۵۳ و ۸۴ و آنتونی مارسیال در دقیقه ۶۳ موفق به گلزنی شدند. نیکولاس پانایوتو در دقیقه ۸۵ اختلاف را برای اومونیا نیکوزیا به حداقل رساند که برای فرار این تیم از شکست کافی نبود.

گل زیبای کریم به یونایتد در یک ضدحمله

انصاری‌فرد در دقیقه ۶۱ زمین را ترک کرد و جای خود را به آندرونیکوس کاکولیس داد.

منچستریونایتد با این برد، شش امتیازی شد و در جایگاه دوم جدول گروه E ایستاد. اومونیا نیکوزیا نیز که هنوز در حسرت کسب امتیاز باقی مانده است، قعرنشین گروه به شمار می‌رود.

ثبت دومین شکست رُم

تیم رُم پنجشنبه شب در دور سوم از مرحله گروهی لیگ اروپا، در ورزشگاه المپیکوی رُم پذیرای رئال بتیس بود که با نتیجه ۲ بر یک مغلوب شد.

پائولو دیبالا در دقیقه ۳۴ از روی نقطه پنالتی برای گرگ‌ها گلزنی کرد، اما رودریگس گل تساوی رئال بتیس را در دقیقه ۴۰ با شوتی از راه دور به ثمر رساند. این پایان کار نبود و لوئیز انریکه با گلزنی در دقیقه ۸۸، سه امتیاز بازی را به بتیس تقدیم کرد. زانیولو هم در دقیقه ۳+۹۰ با کارت قرمز داور مواجه شد تا رُم، این مسابقه را با ۱۰ بازیکن به پایان برساند.

بتیس با ۹ امتیاز در صدر جدول گروه C باقی ماند و شاگردان ژوزه مورینیو با سه امتیاز، در جایگاه سوم جدول گروه ایستادند.

آرسنال هم در ورزشگاه امارات مقابل بودو گلیمت به میدان رفت و به برتری ۳ بر صفر دست یافت. ادی انکتیا در دقیقه ۲۳، راب هولدینگ در دقیقه ۲۷ و فابیو ویرا در دقیقه ۸۵ دروازه نماینده نروژ را گشودند. توپچی‌ها با شش امتیاز و یک بازی کمتر در صدر جدول ماندنی شدند و بودو گلیمت با چهار امتیاز، در رتبه سوم قرار گرفت.

تیم فاینورد نیز برابر میتیلند صف‌آرایی و در نهایت به تساوی ۲-۲ بسنده کرد. ایساکسن و جونینیو به ترتیب در دقایق ۵۴ و ۸۵ برای میتیلند موفق به گلزنی شدند و فاینورد در دقایق ۲۳ و ۴۵ توسط سباستین زیمانسکی و اورکون کوکچو (از روی نقطه پنالتی) به گل رسید.

علیرضا جهانبخش ملی‌پوش فوتبال کشورمان از دقیقه ۳۲ این مسابقه جانشین اوساما ادریسی شد و در دقیقه ۶۸ به دلیل خطای روی بازیکن میتیلند کارت زرد گرفت. همه تیم‌های گروه F چهار امتیازی هستند که تیم‌های فاینورد، میتیلند، لاتزیو و اشتورم گراتس بر حسب تفاضل گل، جایگاه‌های اول تا چهارم گروه را از آنِ خود کرده‌اند.

نتایج کامل دور سوم مرحله گروهی لیگ اروپا به شرح زیر است:

گروه A
آرسنال ۳ - بودو گلیمت صفر
اف‌سی زوریخ یک - پی‌اس‌وی آیندهوون ۵

گروه B
فنرباغچه ۲ - آاِک لارناکا صفر
رن ۲ - دینامو کیف یک

گروه C
رم یک - رئال بتیس ۲
HJK یک - لودوگورتس یک

گروه D
براگا یک - سن‌ژیلوسه یک
مالمو صفر - یونیون برلین یک

گروه E
اومونیا نیکوزیا ۲ - منچستریونایتد ۳
شِریف صفر - رئال سوسیه‌داد ۲

گروه F
اشتورم گراتس صفر - لاتزیو صفر
میتیلند ۲ - فاینورد ۲

گروه G
فرایبورگ ۲ - نانت صفر
المپیاکوس صفر - قره‌باغ ۳

گروه H
موناکو ۳ - ترابزون اسپور یک
ستاره سرخ ۴ - فرانس واروژ یک

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی