تیتر امروز

سی‌ان‌ان: پایگاه اصفهان آسیب ندید/ نظر یک مقام مطلع درباره سامانه‌های پدافندی ایران
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

سی‌ان‌ان: پایگاه اصفهان آسیب ندید/ نظر یک مقام مطلع درباره سامانه‌های پدافندی ایران

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
بالانشین‌ها تغییر می‌کنند؟

هفته هشتم لیگ، فینال‌های زودرس

هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر پنج شنبه چهاردهم و جمعه پانزدهم مهر ماه پیگیری می‌شود در حالی که باید منتظر جدال‌های بزرگی باشیم.

کد خبر: ۱۳۸۳۳۸
۱۷:۵۴ - ۱۴ مهر ۱۴۰۱

هفته هشتم لیگ وریا

دیدارنیوز ـ شقایق آسیایی: در مهم‌ترین دیدار‌های این هفته استقلال و فولاد، سپاهان و پرسپولیس به مصاف هم می‌روند. روز جمعه در ورزشگاه آزادی استقلال بالانشین به مصاف فولاد می‌رود که تا هفته هشتم طعم باخت را نچشیده است. اگر این دیدار با تماشاگر بود بدون شک هواداران دختر و پسر آبی می‌توانستند با شعار‌های حمایتی برای وریا غفوری به او بگویند که فراموشش نکرده‌اند. همانطور که در تمام دیدار‌های گذشته لیگ در دقیقه ۲۱ نام وریا را فریاد زدند و نشان دادند که فراموشکار نیستند. اما شرایط کنونی باعث شده که بازی‌ها بدون تماشاگر برگزار شود و اگر قرار به تقدیر کردن باشد تنها راه باقی‌مانده خود بازیکنان تیم و باشگاه استقلال هستند.

نکته دومی که باعث شده این دیدار حساس باشد این هست که نکونام در ابتدای فصل هدایت استقلال را بخاطر ماندن در فولاد رها کرد پس با تمام توان به زمین می‌آید تا از آزادی با امتیاز به خوزستان برگردد. از طرفی اخراج ساپینتو در دیدار گل‌گهر کار را برای آبی‌ها کنار زمین در مقابل پر سر و صدا‌ترین نیمکت لیگ، فولاد سخت می‌کند.

در حال حاضر استقلال در رده دوم و فولاد در جایگاه دهم جدول هستند، ولی اختلاف امتیاز آن‌ها با هم تنها چهار امتیاز است پس این بازی برای هر دو  تیم از حیث نتیجه حائز اهمیت است.

بازی مهم بعدی دیدار سپاهان و پرسپولیس در اصفهان است. مورایس که پس از چند هفته پرنوسان هفته گذشته موفق شد با شکست هوادار خود را به رده سوم جدول برساند، انگیزه‌های زیادی برای بازی با پرسپولیس دارد. مورایس نزدیک به ۲۰ بازی لیگ را از نزدیک دیده و حداقل دو سه بازی پرسپولیس برابر تیم‌های رقیب را شخصا آنالیز کرده است. پس این دیدار می‌تواند دوباره توجه‌ها را به سپاهان و مورایس، جلب کند. در مقابل پرسپولیس هفته گذشته اولین باختش را در  لیگ دشت کرد. شاگردان گل‌محمدی با تاخیر به زمین آمدند و با ارائه یک بازی ضعیف مقابل تراکتور نتوانستند امتیاز لازم بگیرند. خود گل‌محمدی در کنفرانس مطبوعاتی عنوان کرد که پرسپولیس تمرکز لازم را نداشت. ولی برای تداوم صدر نشینی گل‌محمدی به خوبی می‌داند که باید مقابل سپاهان امتیاز بگیرد. پس با تمام توان به دیدار سپاهان خواهد رفت.

در کنار این دو بازی مهم، دیدار‌های دیگری نیز هستند که از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردارند. برخورد دو تیم قعرنشین یعنی ملوان و صنعت نفت آبادان هم حائز توجه است در حالی که دیدارمس رفسنجان و تراکتور نیز همه چیز را برای یک رقابت جانانه و تماشایی دارد.

بازی‌های فردا به این شرح است:

استقلال ـ فولاد (۱۷:۰۰)
ملوان ـ صنعت نفت آبادان (۱۷:۳۰)
مس کرمان ـ هوادار (۱۸:۰۰)
مس رفسنجان ـ تراکتور (۱۸:۰۰)
نفت مسجد سلیمان ـ گل‌گهر سیرجان (۱۹:۰۰)
سپاهان ـ پرسپولیس (۲۰:۰۰)

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی