تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

همزمان با آزادی زندانیان؛ ۷ میلیارد دلار از منابع ارزی ایران آزاد می‌شود

پس از آزادسازی زندانیان ایران و آمریکا، قرار است ۷ میلیارد دلار از منابع ارزی مسدود شده کشورمان در کره جنوبی آزاد و در اختیار بانک مرکزی قرار گیرد.

کد خبر: ۱۳۸۱۱۴
۰۸:۳۲ - ۱۰ مهر ۱۴۰۱

همزمان با آزادی زندانیان؛ ۷ میلیارد دلار از منابع ارزی ایران آزاد می‌شود

دیدارنیوز: همزمان با آزادسازی زندانیان ایران و آمریکا طبق رایزنی‌های انجام شده بناست ۷ میلیارد دلار از دارایی‌های بلوکه شده ایران نیز آزاد شود.

طبق اخبار اعلامی و براساس رایزنی‌هایی انجام شده در هفته‌های گذشته بناست بزودی شاهد آزادسازی زندانیان ایران و امریکا و همزمان آزادسازی منابع مسدود شده ارزی کشورمان در کره جنوبی باشیم.

اطلاعات دریافتی از یک مقام مطلع نشان می‌دهد که در پی این آزادسازی قرار است ۷ میلیارد دلار از منابع ارزی مسدود شده در اختیار بانک مرکزی قرار گیرد.

طی هفته‌های اخیر مذاکرات فشرده‌ای با وساطت یکی از کشور‌های منطقه درباره آزادسازی هم‌زمان زندانیان ایران و امریکا انجام و میلیارد‌ها دلار از منابع ارزی مسدود شده کشورمان نیز در این چارچوب در شرف آزادسازی است.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی