تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

گل‌گهر - استقلال؛ برای جنجال نیازی به «تماشاگر» نبود!

دیدار دو تیم گل‌گهر و استقلال بدون تماشاگر هم به حاشیه رفت؛ دیداری جنجالی و پرتنش که مربیان دو تیم همه کار(!) برای پیروزی کردند و اوضاع در نهایت به نفع ساپینتو و تیمش پیش رفت.

کد خبر: ۱۳۸۱۰۸
۲۱:۰۵ - ۰۹ مهر ۱۴۰۱

گل‌گهر - استقلال؛ برای جنجال نیازی به «تماشاگر» نبود!

دیدار نیوز - شقایق آسیایی: در روزی که دیدار‌ گل گهر و استقلال می‌توانست با حضور تماشاگر حساسیتی نظیر یک دربی پیدا کند، در نهایت در دقایق اضافه بازی در نیمه دوم و اعلام پنالتی داور بازی به جنجال کشیده شد.

اعلام خطای پنالتی توسط عرب براقی با اخراج ساپینتو از استقلال و سعید الگویی از گل گهر همراه بود. در نهایت سه امتیاز مهم این دیدار حساس بین دو تیم بالای جدول به آبی‌های پایتخت رسید تا آن‌ها در جدول جای خودشان را با گل گهر عوض کنند و در جایگاه دوم قرار بگیرند.

استقلال تا لحظات پایانی بازی با سد محکم و دفاع قدرتمند تیم ژنرال مواجه بود اما یک اشتباه بزرگ توسط قاسمی‌نژاد و برگردان منجر به پنالتی او کافی بود تا روند بازی کاملا عوض شود.

در این میان عصبانیت بیش از حد ساپینتو سرمربی پرتغالی استقلال بازهم خبرساز شد؛ مربی‌ای که لب با کسی شوخی ندارد و در انزلی هم جنجال به پا کرده بود.

با وجود این حواشی، استقلال سه امتیاز شیرین در سیرجان گرفت تا جانی دوباره برای نبرد با پرسپولیس در کورس قهرمانی بگیرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی