تیتر امروز

برهوت فرهنگ در نمایشگاه کتاب تهران
گزارش خبرنگار دیدارنیوز از دومین روز نمایشگاه

برهوت فرهنگ در نمایشگاه کتاب تهران

سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در حالی برگزار می‌شود که خبرنگار دیدارنیوز حال و هوای متفاوت این نمایشگاه را روایت کرده؛ پس این گزارش جالب را بخوانید.
تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟
دیدار بررسی می‌کند

تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟

در حالیکه معضل کمبود برخی دارو‌ها برای بیماران خاص در کشور مرتفع نشده؛ خبر تخصیص دارو به داروخانه‌ها به شرط رعایت حجاب چند روزی است موضوع رسانه ها شده و دیدار هم تحلیلی بر این موضوع دارد.

گل‌گهر - استقلال؛ اوج‌گیری هیجان با سکوهای خالی!

جدال امیر قلعه‌نویی با استقلال همیشه جذابیت‌ها و حواشی خاصی داشته؛ حالا در نظر بگیرید ساپینتوی کم تحمل و فعال کنار خط هم به این بازی بزرگ اضافه شده. گرچه نبود تماشاگران پس از اتفاقات اخیر در کشور از هیجان این بازی به طور محسوسی می‌کاهد، اما بازهم بهانه‌های زیادی برای جذابیت و جنجال وجود دارد؛ از جمله تقابل بازیکنان سابق استقلال با آبی‌های پایتخت.

کد خبر: ۱۳۸۰۷۷
۰۹:۵۰ - ۰۹ مهر ۱۴۰۱

استقلال - گل‌گهر؛ اوج‌گیری هیجان!

دیدارنیوز: تیم استقلال در آغاز دوباره لیگ برتر به مصاف گل‌گهر می‌رود.

رقابت‌های لیگ، پس از ۳ هفته وقفه به دلیل برگزاری اردوی تیم ملی روز شنبه ۹ مهر با برگزاری ۵ مسابقه پیگیری خواهد شد. در یکی از دیدار‌های هفته هفتم، از ساعت ۱۸:۳۰ استقلال میهمان گل‌گهر سیرجان خواهد بود. این بازی با نظر مسئولان بدون حضور تماشاگر انجام خواهد شد.

۱- استقلال با ۱۱ امتیاز در رده سوم جدول جای دارد و با پیروزی در این مسابقه حداقل یک رتبه صعود خواهد کرد و حتی می‌تواند صدرنشین لیگ شود. شکست استقلال می‌تواند به قیمت سقوط این تیم به رده هشتم تمام شود.

۲- گل‌گهر با ۱۲ امتیاز دوم است این تیم با پیروزی در این بازی مسابقه، در صورت توقف پرسپولیس، شانس صدرنشینی دارد. این تیم با باخت در این دیدار ممکن است تا رتبه پنجم سقوط کند.

۳- گل‌گهر یکی از تیم‌های بدون شکست لیگ است. این تیم با ۱۵ بازی بدون باخت بهترین آمار را در حال حاضر در لیگ دارد. این تیم در ۶ بازی گذشته به ۳ تساوی و ۳ پیروزی دست یافته است. استقلال هم در ۶ هفته قبلی صاحب ۳ پیروزی، ۲ تساوی و یک شکست شده است.

۴- بر اساس آمار «متریکا»، استقلال یکی از بهترین تیم‌های لیگ در زمینه فوتبال مالکانه و تهاجمی است. استقلال در مالکیت توپ و تعداد پاس دوم است و در شوت و شوت درچارچوب رتبه اول و دوم لیگ را در اختیار دارد. گل‌گهر هم تکنیکی‌ترین تیم لیگ است و بهترین آمار را در زمینه دریبل موفق دارد.

۵- گل‌گهر با ۴ شکست از استقلال در لیگ برتر، به هیچ تیمی بیشتر از این نباخته است. استقلال در ۵ تقابل آخر برابر گل‌گهر در لیگ و جام‌حذفی به پیروزی رسیده و در هر بازی حداقل ۲ گل زده است (یک بازی با رای کمیته انضباطی بوده است).

۶- تقابل امیر قلعه‌نویی با استقلال همیشه جذاب بوده است. استقلال با ۹ باخت، بیشترین شکست را برابر این مربی در لیگ برتر داشته است. اما این مربی در ۶ مصاف گذشته با استقلال در لیگ و حذفی مغلوب شده است.

۷- در ۶ تقابل قبلی دو تیم، هیچ بازیکنی بیشتر از ۲ گل نزده است. کوین یامگا و مهدی قایدی با ۲ گل بهترین گلزنان مصاف این دو تیم هستند و در این مسابقه این فرصت را دارند که آمار خود را بهتر کنند.

۸- اریک باگناما بازیکن جنجالی گل‌گهر با نمره ۷.۰۸ بهترین بازیکن این تیم است و کوین یامگا با نمره ۷.۰۵ این عنوان را در استقلال در اختیار دارد. رضا شکاری و کوین یامگا با ۲ گل، بهترین گلزنان دو تیم هستند.

۹-در ترکیب گل گهر بازیکنان استقلالی زیادی به چشم می‌خورد. محسن فروزان، مرتضی تبریزی، بهنام برزای و آرمین سهرابیان این بازیکنان هستند. در ترکیب استقلال هم حسین حسینی، رضا میرزایی، سجاد شهباززاده، مهدی مهدی‌پور و محمد محبی سابقه همکاری با امیر قلعه‌نویی را دارند.

۱۰- آرمان رمضانی و محمدحسین زواری ۲ بازیکن استقلال هستند که هنوز مصدومیت‌شان بهبود نیافته و قادر به حضور در این مسابقه نخواهند بود.

۱۱- امیر عرب‌براقی داور این مسابقه خواهد بود. این داور در این فصل ۳ قضاوت داشته که یک داوری برای گل‌گهر بوده که مقابل مس رفسنجان به تساوی رسیده است. عرب‌براقی در ۵ فصل داوری در لیگ برتر تنها یک بازی برای استقلال سوت زده که فصل گذشته این تیم مقابل فولاد به برتری رسید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی