تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

خزعلی: آموزش‌های ۲ ساعته «گشت ارشاد» تاثیرگذار نیست!

در شرایطی که اقدامات گشت ارشاد به دلیل سخت‌گیری‌های شدید اخیر و فوت مهسا امینی در بازداشتگاه این نیرو، به شدت زیر سوال است و اعتراضات زیادی برای برچیده شدن آن صورت گرفته، انسیه خزعلی معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری گفته آموزش‌های ۲ ساعته در گشت ارشاد تاثیرگذار نیست.

کد خبر: ۱۳۸۰۴۶
۰۸:۵۸ - ۰۸ مهر ۱۴۰۱

خزعلی: آموزش‌های ۲ ساعته «گشت ارشاد» تاثیرگذار نیست!

دیدارنیوز: معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: دستگاه‌های فرهنگی که متولی بحث حجاب هستند و کم‌کاری و ترک فعل کرده‌اند، باید مورد بازخواست قرار گیرند.

انسیه خزعلی، درباره آخرین وضعیت لایحه حمایت از زنان در برابر خشونت و مطالباتی که این روز‌ها پیراموان حجاب مطرح می‌شود، گفت: لایحه حمایت از زنان در برابر خشونت مراحلش از معاونت زنان عبور کرده و در مجلس است ما هم پیگیر هستیم انشاالله زودتر در دستور کار مجلس قرار گیرد.

معاون زنان نهاد ریاست جمهوری ادامه داد: در ارتباط با حجاب و عفاف ما به عنوان یک عضو در جلساتی که در این زمینه قانون گذاشته می‌شود، مشارکت داریم، نظرات‌مان را هم می‌دهیم و امیدوار هستیم بسیاری از تعدیل‌هایی که در نوع اجرا مدنظر ماست، صورت بگیرد.

وی درباره مسائلی که در خصوص آموزش‌های گشت ارشاد برای افراد و تاکید بر این‌که در مسئله حجاب باید کار فرهنگی صورت گیرد و در پاسخ به این سوال که آیا آموزش‌های ۲ ساعته می‌تواند تاثیرگذار باشد یا خیر، عنوان کرد: به نظر من نمی‌تواند تاثیرگذار باشد.

خزعلی درباره این‌که معاونت زنان و نهاد خانواده ریاست‌جمهوری آیا برنامه‌ای در این خصوص دارد، بیان کرد: برنامه داریم و طرح هم داده‌ایم. اولا آموزش‌ها باید حتما توسط دستگاه‌های متولی و با فنون لازمی که تلاثیرگذار است، انجام بگیرد و بعد هم نه این‌که در ۲ ساعت و در شرایط ویژه‌ای که شاید شرایط مناسبی برای آموزش نباشد. بعد هم دستگاه‌هایی که متولی هستند و کم‌کاری و ترک فعل کرده‌اند، هم باید مورد بازخواست قرار گیرند.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی