تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

سازمان ملل خواستار تحقیقات درباره نحوه مرگ «مهسا امینی» شد

پس از درگذشت شوک‌آور مهسا امینی، دختر جوان کردستانی در بازداشتگاه گشت ارشاد تهران که خشم عمومی را در ایران و جهان برانگیخت و باعث اعتراض‌های خیابانی در کشورمان شد، سخنگوی دبیرکل سازمان ملل خواستار انجام تحقیقات درباره نحوه مرگ مهسا امینی شد.

کد خبر: ۱۳۷۹۸۲
۰۹:۱۹ - ۰۶ مهر ۱۴۰۱

سازمان ملل خواستار تحقیقات درباره نحوه مرگ «مهسا امینی» شد

دیدارنیوز: سخنگوی دبیرکل سازمان ملل در بیانیه‌ای با مطرح کردن واکنش دبیرکل سازمان ملل به اتفاقات اخیر ایران، خواستار انجام تحقیقات درباره نحوه مرگ مهسا امینی شد.

سخنگوی آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل در بیانیه‌ای که در وبگاه سازمان ملل منتشر شده است، درباره اتفاقات اخیر ایران در پی مرگ مهسا امینی، نوشت: دبیرکل به دقت اعتراضات در جریان در ایران را دنبال می‌کند. او در دیدار دوجانبه‌اش با رییس جمهور رئیسی در ۲۲ سپتامبر ۲۰۲۲ بر ضرورت احترام به حقوق بشر، از جمله آزادی بیان و تجمع مسالمت‌آمیز تاکید کرد.

در این بیانیه با ابراز نگرانی درباره اتفاقات اخیر ایران و دعوت به خویشتن‌داری، آمده است: ما بر ضرورت انجام شدن تحقیقاتی فوری، بی‌طرفانه و موثر درباره مرگ خانم مهسا امینی از سوی نهادی مستقل و دارای صلاحیت تاکید داریم.

این در حالی است که تمام مسئولان مرتبط با موضوع در قوای سه‌گانه و دیگر نهادها، بررسی‌ها و پیگیری‌های خود را از اولین روز‌های پس از بازداشت مرحومه امینی آغاز و گزارش‌های لازم را ارایه کرده‌اند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی