تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
سنگال، دیدار دوستانه با لذت انتقام

طارمی یا سردار؟ انتخاب سخت کی‌روش!

دومین دیدار دوستانه ایران در اردوی اتریش برابر سنگال فردا برگزار خواهد داشت، تیمی که کی روش از آن خاطرات خوبی ندارد و با انگیزه ویژه‌ای مقابل آن قرار خواهد گرفت.

کد خبر: ۱۳۷۹۲۲
۱۶:۲۷ - ۰۴ مهر ۱۴۰۱

طارمی یا سردار؟ انتخاب سخت کی‌روش!
 
دیدارنیوز ـ شقایق آسیایی: کارلوس کی‌روش این روز‌ها در اردوی اتریش سخت‌گیری زیادی نسبت به بازیکنان دارد. او حتی شخصا برای یادآوری نکات فنی به دروازبانان اقدام می‌کند تا نشان دهد نسبت به قبل تفاوت کرده. سخت‌گیری کی‌روش فقط شامل تمرینات نمی‌شود و قوانین سفت و سخت او بازیکنان را از پست گذاشتن در شبکه‌های مجازی نیز منع می‌کند.
آنچه فوتبال دوستان را به آینده و دیدار‌های جام جهانی امیدوار می‌کند عملکرد خوب بازیکنان تیم ملی مقابل اروگوئه در اولین حضور کی‌روش روی نیمکت تیم ملی بود. تیمی که روی زمین بازی می‌کرد پاسکاری می‌کرد و حتی تنها گلش هم روی یک حرکت تیمی به ثمر رسید.
تیم ملی البته تغییرات زیادی هم در سیستم خود داشت و از یک تیم دفاعی که در ذهن‌ها به جا مانده کی‌روش حالا تیمی درست کرده با سیستم ۱_۴_۱_۴ و هجومی بازی می‌کند. توپ را همه جای زمین می‌گرداند. کی‌روش در همین زمان کوتاه هم نشان داده که موثر عمل کرده است. البته تک مهاجم بودن می‌تواند تنها چالش سخت برای کی‌روش باشد که همواره او را برای استفاده از بین طارمی و آزمون در موقعیت انتخاب قرار می‌دهد. شاید سکوت طارمی در مقابل اتفاقات اخیر داخلی و پست جنجالی آزمون در فضای مجازی با تمام قدغن بودن‌ها در نهایت برای آزمون گران تمام شود، ولی فعلا باید صبر کنیم و ببینم که کی روش چه تدابیری برای استفاده بهتر از مهاجمان آماده خود دارد.
از نگاهی دیگر شاید صف‌آرایی ایران برابر سنگال در اتریش، برای ما تنها یک بازی دوستانه ساده باشد، اما برای کارلوس کی‌روش سرمربی پرتغالی تیم ایران جنبه انتقامی هم دارد. او دو بار با تحمل شکست برابر سنگال از صعود به جام جهانی و قهرمانی آفریقا باز مانده بنابراین بازی با سنگال برای او یک دیدار معمولی نیست!
کی‌روش خاطرات خوشی از تقابل با این تیم ندارد و روی نیمکت تیم ملی مصر یک بار به خاطر باخت به سنگال از حضور در جام جهانی قطر بازماند که شاید اگر آن نتیجه دیگری رقم نمی‌خورد، الان کی روش هم مشغول آماده سازی مصر برای جام جهانی بود و هرگز به ایران باز نمی‌گشت.
دومین خاطره کی روش هم باز به دوران حضورش روی نیمکت مصر بر می‌گردد زمانی که شاگردان آلیو سیسه در ضربات پنالتی مصر را شکست دادند و قهرمانی جام ملت‌های آفریقا را از کی روش گرفتند. حالا باید دید آیا نتیجه بازی دوستانه ایران برابر سنگال می‌تواند پایان خوشی برای خاطرات تلخ کی روش از این تیم آفریقایی باشد یا خیر؟!

طارمی یا سردار؟ انتخاب سخت کی‌روش!

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی