تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

برخورد خونین «رونالدو» +عکس

کریس رونالدو که فصل پرفراز و نشیبی را در رده باشگاهی سپری می‌کند، در جریان دیدار پرتغال برابر جمهوری چک در یک صحنه و پس از برخورد شدید با بازیکن حریف دچار خونریزی از ناحیه بینی شد.

کد خبر: ۱۳۷۸۶۱
۰۹:۳۶ - ۰۳ مهر ۱۴۰۱

برخورد خونین «رونالدو» +عکس

دیدارنیوز: نیمه اول بازی تیم‌های ملی چک و پرتغال چندان برای کریستیانو رونالدو خوش یمن نبود.

اوضاع در رده باشگاهی و ترکیب منچستریونایتد چندان برای رونالدو مساعد نیست و او در فصل جدید فقط یک بار موفق به گلزنی شده است. ستاره ۳۷ ساله و پرتغالی امیدوار به تغییر شرایط در رده ملی است و شب گذشته (شنبه) در لباس تیم ملی کشورش و در خانه جمهوری چک به مصاف این تیم رفت، اما اتفاقات ۴۵ دقیقه نخست چندان باب میل رونالدو نبود و او علاوه بر هدیه دادن یک پنالتی عجیب به حریف، از ناحیه صورت نیز دچار حادثه شد.

برخورد خونین «رونالدو» +عکس

در اواسط نیمه اول بود که ارسال پشت مدافعان بازیکنان پرتغال در مرکز محوطه می‌توانست برای این تیم تبدیل به موقعیت گلزنی شود. کریستیانو رونالدو برای زدن ضربه سر به هوا پرواز کرد و در سوی مقابل نیز توماس واچلیک، دروازه بان جمهوری چک برای دفع توپ وارد عمل شد. برخورد این دو بازیکن به یکدیگر باعث مصدومیت هر دو نفر شد و جریان بازی نیز برای دقایقی متوقف گشت. در نهایت رونالدو با درمان نصفه و نیمه و صورتی خونین، تصمیم به بازگشت به میدان گرفت و هواداران تیم ملی پرتغال نیز به شدت کاپیتان خود را مورد تشویق قرار دادند.

برخورد خونین «رونالدو» +عکس

جالب اینجاست در لحظات پایانی نیمه اول کریستیانو رونالدو در محوطه جریمه خودی مرتکب خطای هند شد و داور بعد از بازبینی صحنه حکم به اعلام پنالتی به سود چک داد تا نیمه اول دشوار ستاره پرتغالی تکمیل شود. اما رونالدو خوش شانس بود که ضربه بسیار بد پاتریک شیک رو به آسمان رفت و تبدیل به گل نشد، تا نیمه اول با برتری ۰-۲ تیم ملی پرتغال به اتمام برسد.

به گزارش دیدارنیوز، در نهایت پرتغال در این دیدار با ۴ گل پیروز شد تا شب پراتفاق رونالدو با یک پاس گل به پایان برسد. در دیدار‌های مهم دیگر لیگ ملت‌های اروپا، اسپانیا در خانه خود برابر سوئیس ۲ بر یک تن به شکست داد.

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی