تیتر امروز

امیر محمد قدوسی: اعتراض زنان به حجاب اجباری از اسفند ۵۷ تاکنون ادامه داشته/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی: اعتراض زنان به حجاب اجباری از اسفند ۵۷ تاکنون ادامه داشته/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

صادرات رایگان سوخت به لبنان تکذیب شد

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: این موضوعات که ما به صورت رایگان سوخت را در اختیار لبنان قرار می‌دهیم، قطعا دروغ است.

کد خبر: ۱۳۷۷۷۷
۱۳:۵۷ - ۳۱ شهريور ۱۴۰۱

صادرات رایگان سوخت به لبنان تکذیب شد

 

دیدارنیوز: هادی بیگی‌نژاد درباره صادرات بنزین به لبنان اظهار داشت: ما همواره به هر کشوری که تمایل داشته باشیم و متقاضی باشد صادرات سوخت داریم، در مورد لبنان هم قبلا صادرات صورت گرفته است. نکته دیگر اینکه ما کشور فروشنده هستیم و هر کشوری که درخواست داشته باشد ما نسبت به صادرات اقدام خواهیم کرد.

وی افزود: اگر ما به لبنان صادرات کنیم چه بسا بهتر هم است، چون سوخت و فراورده را می‌فروشیم و پول آن را دریافت می‌کنیم و قرار نیست رایگان چیزی را صادر کنیم، ضمن اینکه به همفکران خودمان کمک می‌کنیم خوشحال هستیم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس خاطرنشان کرد: این موضوعات که ما به صورت رایگان سوخت را در اختیار این کشور قرار می‌دهیم قطعا دروغ است.

وی ادامه داد: بنده زمانی که در دوره قبل به این کشور صادرات داشتیم موضوع را بررسی کردم و به قطع اعلام می‌کنم که ما در قبال صادرات سوخت به این کشور پول را دریافت می‌کنیم.

بیگی نژاد خاطرنشان کرد: ما به هر کشوری که صادرات داریم پول آن را هم دریافت می‌کنیم، در مورد لبنان علاوه بر اینکه برای کشور درآمدزایی دارد مزیت دیگر اینکه به همفکران خودمان بنزین را صادر می‌کنیم.

وی بیان داشت: لبنان و ایران هر دو کشور‌هایی هستند که بابت تفکرشان هزینه می‌پردازند و تنها راه نجات از این قضیه این است که هیچ کدام از کشور‌هایی که وضعیت این چنینی دارند مثل روسیه، ونزوئلا، لبنان، عراق، یمن و سوریه را تنها نگذاریم و در غیر این صورت ما را از بین خواهند برد؛ بنابراین این بسیار مهم است که با این کشور‌ها ارتباطات اقتصادی، فرهنگی و سیاسی داشته باشیم.

به گزارش دیدار؛ وزیر نفت دیروز درباره صاردات سوخت به لبنان اظهار داشت: ما سال گذشته هم به این کشور صادرات داشتیم و هرچه صادر کردیم پول آن را دریافت کرده‌ایم.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی