تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

همزمان با سخنرانی رئیسی؛ اینستاگرام «فیلتر» شد! +عکس

بررسی وضعیت اینترنت همراه و ثابت نشان می‌دهد که از دقایقی پیش دسترسی به پلتفرم اینستاگرام با IP ایران امکان‌پذیر نیست و این شبکه در ایران فیلتر شده است.

کد خبر: ۱۳۷۷۶۵
۱۸:۵۴ - ۳۰ شهريور ۱۴۰۱

همزمان با سخنرانی رئیسی؛ اینستاگرام «فیلتر» شد!

دیدارنیوز: همزمان با سخنرانی سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری در مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک، شبکه اجتماعی اینستاگرام برای کاربران ایرانی از دسترس خارج شده و اپلیکیشن این شبکه در ایران تنها یک صفحه سفید را نشان می‌دهد!

گفته می‌شود با استفاده از وی‌پی‌ان‌ می‌توان به این شبکه دسترسی داشت.

سایت زومیت هم لحظاتی پیش اعلام کرد اینستاگرام برای اکثر کاربران فیلتر شده است.

سایت گجت‌نیوز نوشت: طبق بررسی‌ها و گزارش متعدد کاربران در فضای مجازی، از لحظاتی پیش دسترسی به اینستاگرام از طریق آی پی‌های ایران مسدود شده و ظاهرا اینستاگرام در ایران فیلتر شده است.

این در حالی است که به محض استفاده از نرم افزار‌های تغییر آی پی و استفاده از آی پی‌های غیر ایرانی، اینستاگرام بدن هیچ مشکلی باز می‌شود.

هنوز هیچ مقام رسمی به اختلال ایجاد شده برای شبکه اجتماعی اینستاگرام در ایران واکنشی نشان نداده، اما این اقدام در شرایط فعلی دور از انتظار نبود.

سایت زومیت نوشت: نت‌بلاکس فیلتر شدن اینستاگرام در ایران را تایید کرد.

همزمان با سخنرانی رئیسی؛ اینستاگرام «فیلتر» شد!

صفحه اول اپلیکیشن اینستاگرام که فیلترشدن آن را نشان می‌دهد/ عکس: دیدارنیوز

سایت دیجیاتو در خبر فوری از فیلتر اینستاگرام خبر داد و نوشت: مشخص نیست فیلتر اینستاگرام مقطعی است یا اکنون دیگر به «پایان اینستاگرام در ایران» رسیده‌ایم.

ظهر امروز وزیر ارتباطات هر گونه کاهش دسترسی به اینترنت و محدودیت در میزان دسترسی را تکذیب کرده بود. تا این لحظه اما به نظر می‌رسد پهنای باند اینستاگرام نه تنها کاهش پیدا کرده بلکه این شبکه اجتماعی فیلتر شده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی