تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
تنگنا؛ برنامه سیزدهم با "محمد مهاجری" قسمت اول

کدام اصولگرایان؟

بخش نخست گفتگو با محمد مهاجری در برنامه تنگنا قرار بود هفته گذشته منتشر شود اما به دلیل محدودیت شدید اینترنت و شبکه‌های مجازی و البته حال و هوای ناخوشایند کشور میسر نشد.

کد خبر: ۱۳۷۷۶۴
۱۴:۳۷ - ۰۷ مهر ۱۴۰۱

کدام اصولگرایان؟

 

دیدارنیوز ـ حامد شجاعی: در منظومه فکری محمد مهاجری، وی یک اصولگرای واقعی است ولو اینکه بسیاری از اصولگرایان او را جزء محذوفان از دایره اصولگرایی بدانند. مهاجری که روزگاری از چهره‌های تاثیرگذار و مهم روزنامه کیهان به شمار می‌رفت، سالهاست که فضای مجازی را برای فعالیت‌های رسانه‌ای و بیان مواضعش برگزیده و دامن خود را از حاشیه‌ها و جنجال‌های کیهان و کیهانیان بیرون کشیده است.

گفتگو با مهاجری در روزهایی انجام شد که اگر چه زمزمه تشدید فعالیت‌های گشت‌های ارشاد و صیانت از فضای مجازی در شرف تبدیل شدن به سر و صدایی بلند و آزاردهنده بود اما حتی در کلام مهاجری نیز نشانه‌ای از پیش‌بینی وقایع بعدی به چشم نمی‌خورد.

چنانکه مستحضرید انتشار بخش نخست تنگنای سیزدهم بنا به دلایلی که اُفتد و دانید، یک هفته به تعویق افتاد. طبیعتا اقتضای شرایط غیرعادی کنونی آن است که انتشار این اثر بار دیگر هم با تاخیر انجام شود اما حسب قولی که مخاطبان محترم تنگنا و دیدارنیوز داده شد و برای احترام به حضور و همراهی جناب آقای مهاجری، تصمیم بر آن شد که بخش نخست تنگنای سیزدهم امروز پنج‌شنبه هفتم مهر به سیاق قبل منتشر شود. اگر چه دست‌اندرکاران دیدارنیوز و تنگنا متعهد می‌شوند در صورت برراری دوباره دسترسی مخاطبان محترم به اینترنت باکیفیت مناسب و شایسته شهروندان ایرانی نسبت به بازپخش و انتشار مجدد این برنامه اقدام نمایند.

به امید روزهایی خوب و روزگار بهتر.

بخش نخست تنگنای سیزدهم را اینجا ببینید

 

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی