تیتر امروز

تلاش کن! طلاش کن

تلاش کن! طلاش کن

رویکرد پریسکوپ برآن است که دغدغه و علاقه مندی‌های نسل z رو با تجربه و دانش نسل‌های قبل‌تر ادغام کند تا نتایج جالب و جدیدی در راستای اهداف شغلی هر دو نسل برسد. در قسمت سوم این برنامه چشم پریسکوپ...
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت
«دیدارنیوز» آخرین اختلافات پساانتخاباتی اصولگرا‌ها را بررسی می‌کند:

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت

جدال اصولگراها در فضای پساانتخاباتی همچنان ادامه دارد و بنا به گفته دبیرکل صبح ایران، قالیبافی‌‎ها از هر فرصتی استفاده می‌‎کنند تا آنها را تخریب کنند.

رشیدی کوچی: طبق اعلام پزشکی قانونی «مهسا امینی» مورد ضرب و شتم قرار نگرفته است

جلال رشیدی کوچی، نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی می‌گوید طبق گزارش رسمی پزشکی قانونی، مهسا امینی که در بازداشتگاه گشت ارشاد فوت کرد، مورد هیچ گونه ضرب و شتمی قرار نگرفته است.

کد خبر: ۱۳۷۷۴۱
۱۲:۳۴ - ۳۰ شهريور ۱۴۰۱

رشیدی کوچی: طبق اعلام پزشکی قانونی «مهسا امینی» مورد ضرب و شتم قرار نگرفته است

دیدارنیوز: عضو کمیته حقیقت یاب مجلس شورای اسلامی گفت: طبق گزارش رسمی پزشکی قانونی که در دو مرحله ارائه شده است مهسا امینی مورد هیچ گونه ضرب و شتمی قرار نگرفته است.

جلال رشیدی کوچی نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در توئیتر، نوشت:

«به عنوان عضو کمیته حقیقت‌یاب مجلس عرض می‌کنم، طبق گزارش رسمی پزشکی قانونی (دو مرحله بررسی، لحظه ورود به بیمارستان و کالبد شکافی بعد از فوت) و مشاهدات عینی خودم و تحقیقات همه جانبه از مطلعین و بررسی تک تک شبهات مطرح شده، هیچ گونه ضرب و شتم و برخورد فیزیکی با ایشان صورت نپذیرفته است.»

مهسا امینی دختر ۲۲ساله‌ای بود که سه‌شنبه هفته گذشته (۲۲ شهریور) از سوی نیرو‌های گشت امنیت اخلاقی (ارشاد) بازداشت شد. او در همان روز دستگیری در بازداشتگاه وزرای تهران سکته کرد و در حالت کما در بیمارستان کسری بستری شد.

مهسا امینی بعدازظهر جمعه (۲۵ شهریور) درگذشت که واکنش گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی و همچنین تجمعاتی در برخی از شهر‌های کشور در پی داشت.

به دنبال این حادثه با ماموریتی که رئیس مجلس شورای اسلامی به کمیسیون امورداخلی کشور و شورا‌ها داد، کمیته‌ای حقیقت یاب در مجلس تشکیل شد تا ابعاد این حادثه را بررسی کرده و گزارش دقیق آن را به صحن مجلس ارائه کند.

عده‌ای انتقاداتی را به کمیته حقیقب یاب مجلس وارد دانسته و مدعی بودند که گزارش این کمیته بدون در نظر گرفتن گزارش پزشکی قانونی در حال تهیه است.

به گزارش دیدارنیوز، گزارش رسمی پزشکی قانونی در حالی توسط نماینده مجلس منتشر شده که پدر مهسا امینی بارها اعلام کرده دخترش در گشت ارشاد تهران با برخورد فیزیکی مواجه شده، جای کبودی روی پاهای او را دیده و خواهان محاکمه علنی ضارب شده بود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی