تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای وارد نشد/ لحظه هدف قرارگرفتن چند ریز پرنده در اصفهان +ویدیو
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای وارد نشد/ لحظه هدف قرارگرفتن چند ریز پرنده در اصفهان +ویدیو

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.

مکرون: درباره حقوق زنان با «رئیسی» صحبت کردم

امانوئل مکرون، رییس جمهور فرانسه پس از دیدار با سید ابراهیم رئیسی، رییس جمهور ایران در نیویورک گفت که از فرصت این دیدار استفاده کرده و درباره حقوق زنان صحبت کرده است.

کد خبر: ۱۳۷۷۲۴
۱۰:۰۰ - ۳۰ شهريور ۱۴۰۱

مکرون: درباره حقوق زنان با «رئیسی» صحبت کردم

دیدارنیوز: رییس‌جمهور فرانسه پس از دیدار با همتای ایرانی‌اش گفت که در گفتگو با او به موضوع حقوق بشر، به ویژه حقوق زنان پرداخته است.

امانوئل مکرون، رییس جمهور فرانسه پس از دیدار با سید ابراهیم رئیسی، رییس جمهور ایران در حاشیه نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل، گفت که از فرصت این دیدار استفاده کرده و درباره حقوق زنان صحبت کرده است.

شبکه بی‌بی‌سی فارسی نوشت، مکرون پس از دیدار با رئیسی، در پاسخ به خبرنگار این شبکه در این باره گفت: من خیلی روشن گفتم که ما از حقوق بشر دفاع می‌کنیم و به خصوص حقوق زنان. البته در مورد برجام هم مفصل صحبت کردیم، ولی بر روی این مسئله تاکید کردم که این خیلی مهم است و اعتبار ایران مطرح است و این که آن‌ها باید این مسئله را حل کنند.

به گزارش دیدارنیوز، مکرون فرانسوی در حالی به حقوق زنان و بشر اشاره کرده که پس از فوت دردناک مهسا امینی در بازداشتگاه گشت ارشاد تهران، خشم عمومی نسبت به اقدامات خشونت‌آمیز گشت ارشاد فوران کرد و در چند روز اخیر تجمعات اعتراضی نسبت به این موضوع در تهران و چند شهر دیگر رخ داده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی