تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

آماده‌باش اورژانس در روزهای پایانی ماه صفر

جعفر میعادفر، رئیس اورژانس کشور از آماده‌باش این سازمان برای روزهای ۲۸ و ۳۰ ماه صفر خبر داد و گفت: با توجه به اینکه مردم در ایام پایانی ماه صفر به مشهد مقدس سفر می‌کنند در حال فراهم کردن امکانات مورد نیاز هستیم.

کد خبر: ۱۳۷۶۹۸
۱۸:۱۶ - ۲۹ شهريور ۱۴۰۱

آماده‌باش اورژانس در روزهای پایانی ماه صفر

دیدارنیوز: رئیس اورژانس کشور از آماده‌باش این سازمان برای ایام ۲۸ و ۳۰ صفر خبر داد.

جعفر میعادفر درباره آمادگی سازمان اورژانس کشور در ایام ۲۸و ۳۰ ماه صفر و وضعیت بهداشت و درمان زائران هنگام بازگشت از کشور عراق گفت: در حال حاضر همچنان شماری زائران اربعین حسینی در حال برگشت به کشور هستند، با این حال عوامل اورژانس و همکارانی که در حوزه خدمت رسانی به زائران فعالیت می‌کردند همچنان در مرز‌های کشور مستقر بوده و خدمات ارائه می‌کنند.

رئیس اورژانس کشور با اشاره به حضور افراد با ملیت‌های متفاوت در مراسم اربعین حسینی و کشور عراق گفت: در این مراسم افرادی با ملیت‌های متفاوت و از کشور‌های متفاوتی حضور داشتند که به همین دلیل لازم است نظارت و کنترل دقیقی را بر سلامت افراد داشته باشیم. در همین راستا افرادی که علائم سرماخوردگی داشته باشند از نظر ابتلا به کرونا یا آنفولانزا بررسی خواهند شد و اگر لازم باشد تست‌های PCR از آن‌ها گرفته می‌شود.

به گفته وی از افرادی که دارای علائم گوارشی باشند نیز تست وبا گرفته شده و اگر نتیجه آن مثبت باشد درمان‌های اولیه برای آن‌ها صورت خواهد گرفت. در ادامه نیز افراد مبتلا برای ادامه درمان به نزدیک‌ترین مرکز درمانی محل زندگی خود منتقل خواهند شد.

میعادفر در ادامه نیز به زائران توصیه کرد که در صورتی تست مثبت کرونا دارند به مدت حداقل یک هفته در منزل بمانند و در صورتی هم که با وجود تست منفی علائمی از جمله تب و... دارند مجددا تست کرونا داده ونکات بهداشتی را رعایت کنند.

رئیس اورژانس کشور که در یک برنامه رادیویی صحبت می‌کرد، در خصوص آمادگی این سازمان در روز ۲۸ صفر اظهار کرد: با توجه به اینکه مردم در ایام پایانی ماه صفر به مشهد مقدس سفر می‌کنند در حال فراهم کردن امکانات مورد نیاز هستیم.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی