تیتر امروز

رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.
نزاع دسته جمعی اصولگراها! برسر بهارستان دوازدهم
دیدارنیوز آخرین تحولات انتخاباتی را بررسی کرد:

نزاع دسته جمعی اصولگراها! برسر بهارستان دوازدهم

بسیاری از تحلیلگران و منتقدان می‌گویند در نبود نیروهای اصلاح‌طلب و اصولگرای میانه‌رو، کار اصولگراها برای سهم‌خواهی در مجلس، به جنجال کشیده خواهد شد.
سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند

جامعه پلاس عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که در این برنامه در گفت‌وگو با کارشناسان و صاحب نظران چالش‌ها و مشکلات حوزه‌های اجتماعی تحلیل و بررسی می‌شود. شما را به دیدن این سلسله برنامه‌ها...

کاهش قیمت سس مایونز؛ فقط ۵ درصد!

پس از جراحی اقتصادی دولت رئیسی که طبق گفته برخی مقامات دولتی فقط قرار بود قیمت ۴ قلم(!) کالای اساسی افزایش پیدا کند، قیمت انواع کالا‌های خوراکی به شدت افزایش یافت و مردم را دچار مشکلات فراوانی کرد که نتیجه آن کاهش قدرت خرید بود. حالا خبر می‌رسد که قرار است قیمت سس مایونز تنها ۵ درصد کاهش یابد، در حالی که قیمت آن حداقل دو برابر شده است!

کد خبر: ۱۳۷۶۳۷
۰۸:۴۵ - ۲۹ شهريور ۱۴۰۱

کاهش قیمت سس مایونز؛ فقط ۵ درصد!

دیدارنیوز: دبیر سندیکای صنایع کنسرو ایران در نامه‌ای به اعضای این سندیکا اعلام کرد که قیمت سس مایونز از اول مهر پنج درصد کاهش پیدا می‌کند.

محمد میر رضوی در نامه‌ای به اعضای این سندیکا به نامه مدیر کل صنایع غذا و دارو وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) مبنی بر درخواست تعدیل قیمت انواع سس مایونز به دلیل کاهش قیمت روغن اشاره کرده است.

او در این نامه گفته که در جلسه‌ای با حضور تعدادی از تولیدکنندگان مطرح کشور مقرر شده در راستای حمایت از مصرف‌کننده و همراهی با سیاست‌های کلان دولت، از اول مهر ماه سال جاری انواع فرآورده‌های سس مایونز تا پنج درصد کاهش قیمت داشته باشند.

گفتنی است، انجمن صنفی صنایع روغن نباتی از کاهش ۱۰ تا ۱۵ درصدی قیمت انواع روغن نباتی از ۱۱ مردادماه خبر داده بود.

البته در اردیبهشت امسال در راستای اصلاح نظام پرداخت یارانه‌ای قیمت چهار قلم کالای اساسی شامل مرغ، تخم مرغ، روغن و لبنیات تغییر کرد. بر این اساس قیمت روغن مایع ۸۱۰ گرمی سرخ کردنی برای مصرف کننده به ۶۲ هزار تومان و روغن مایع آفتاب گردان ۸۱۰ گرمی پخت و پز به ۶۳ هزار تومان رسید!

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی