تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل درباره ایران/ ماشین کشتار نتانیاهو همچنان قربانی می‌گیرد
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل درباره ایران/ ماشین کشتار نتانیاهو همچنان قربانی می‌گیرد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

خبر بد برای پرسپولیس؛ «شیخ» نیامده مصدوم شد!

شیخ دیاباته، مهاجم سابق استقلال که چندی پیش قراردادش را با پرسپولیس امضا کرده بود تا بار دیگر در لیگ ایران به میدان برود، با مصدومیت مواجه شده و گفته می‌شود حدود دو ماه از میادین دور خواهد بود.

کد خبر: ۱۳۷۶۱۲
۱۸:۱۰ - ۲۸ شهريور ۱۴۰۱

خبر بد برای پرسپولیس؛ «شیخ» نیامده مصدوم شد!

دیدارنیوز: مهاجم اهل مالی سرخپوشان دچار آسیب دیدگی شده و طبق بررسی ابتدایی بین ۶ تا هشت هفته دور از میادین خواهد بود. 

در شرایطی که یحیی گل محمدی در مقابل فشار‌ها برای جذب شیخ دیاباته و اصراری که برای این انتقال وجود داشت، نسبت به وضعیت بدنی وی وسواس داشت، این بازیکن در شروع جدی تمرینات خود با این تیم، دچار آسیب دیدگی شده و شوک بزرگی به اردوی این تیم وارد کرد.

دیاباته که در تعطیلات لیگ و مرخصی که کادرفنی در نظر گرفته بود، با انگیزه زیادی از آن عبور کرد تا بتواند زیر نظر کادر بدنساز تیم آماده حضور و همراهی این تیم در ادامه فصل شود، در تمرین روز گذشته با آسیب دیدگی مواجه شده و به این منظور با دوری نزدیک به دو ماهه مواجه شده است.

مهاجم اهل مالی که سابقه حضور در استقلال و آقای گلی با این تیم را در کارنامه دارد، اکنون باید زیر نظر کادرپزشکی کار را دنبال کرده و امیدوار باشد که مدت دوری‌اش از میادین و تمرینات گروهی تیم، کمتر از میزان پیش‌بینی شده باشد.

با این شرایط سرخپوشان همچنان باید به خط حمله خود با حضور یورگن لوکادیا، مهدی عبدی و حامد پاکدل بسنده کرده و در انتظار بازگشت دوباره این مهاجم اهل مالی باشند.

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی