تیتر امروز

رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.

سقوط «بورس» ادامه دارد

شاخص کل بورس امروز (دوشنبه) با ۴۰۹۵ واحد کاهش تا رقم یک میلیون و ۳۷۳ هزار واحد کاهش یافت. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۱۶۹۸ واحد کاهش در رقم ۴۰۰ هزار و ۲۱۲ واحد ایستاد. در این بازار ۲۳۲ هزار معامله به ارزش ۲۸ هزار و ۳۸۸ میلیارد ریال انجام شد.

کد خبر: ۱۳۷۵۹۱
۱۳:۵۷ - ۲۸ شهريور ۱۴۰۱

دیدارنیوز: بازار سرمایه امروز هم نزولی بود و شاخص کل با معیار هم‌وزن در کنار شاخص کل سقوط دیگری را تجربه کرد.

شاخص کل بورس امروز با ۴۰۹۵ واحد کاهش تا رقم یک میلیون و ۳۷۳ هزار واحد کاهش یافت. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۱۶۹۸ واحد کاهش در رقم ۴۰۰ هزار و ۲۱۲ واحد ایستاد. در این بازار ۲۳۲ هزار معامله به ارزش ۲۸ هزار و ۳۸۸ میلیارد ریال انجام شد.

صنایع پتروشیمی خلیج فارس، معدنی و صنعتی گل گهر، بانک پاسارگاد، ایرن خودرو، فولاد خوزستان و ذوب آهن اصفهان نسبت به سایر نماد‌ها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران نسبت به سایر نماد‌ها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

شاخص کل فرابورس نیز امروز با کاهشی ۵۳ واحدی در رقم ۱۸ هزار و ۵۷۶ واحد ایستاد. در این بازار ۱۵۸ هزار معامله به ارزش ۱۴۳۵ میلیارد ریال ارزش داشت.

سنگ آهن گهرزمین، سرمایه گذاری صباتامین، پلیمر آریاساسول، بیمه پاسارگاد و بانک دی نسبت به سایر نماد‌ها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل زغال سنگ پروده طبس و بهمن دیزل نسبت به سایر نماد‌ها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.

برچسب ها: بورس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی