تیتر امروز

رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.
نزاع دسته جمعی اصولگراها! برسر بهارستان دوازدهم
دیدارنیوز آخرین تحولات انتخاباتی را بررسی کرد:

نزاع دسته جمعی اصولگراها! برسر بهارستان دوازدهم

بسیاری از تحلیلگران و منتقدان می‌گویند در نبود نیروهای اصلاح‌طلب و اصولگرای میانه‌رو، کار اصولگراها برای سهم‌خواهی در مجلس، به جنجال کشیده خواهد شد.
سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند

جامعه پلاس عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که در این برنامه در گفت‌وگو با کارشناسان و صاحب نظران چالش‌ها و مشکلات حوزه‌های اجتماعی تحلیل و بررسی می‌شود. شما را به دیدن این سلسله برنامه‌ها...

پایان دوران «ساکت» در سپاهان؟

دوره مدیریت محمدرضا ساکت در باشگاه سپاهان در پایان شهریورماه به پایان خواهد رسید و هنوز از سوی شرکت فولاد مبارکه تمدید نشده است.

کد خبر: ۱۳۷۵۶۷
۱۰:۴۵ - ۲۸ شهريور ۱۴۰۱

پایان دوران «ساکت» در سپاهان؟

دیدارنیوز: باشگاه سپاهان به عنوان یکی از مدعیان جدی قهرمانی در فصل بیست و دوم با هزینه‌های قابل توجه و جذب ستاره‌های مطرح و همچنین جذب یک مربی معتبر و نامدار عزم خودش را برای موفقیت در فصل جاری جزم کرده است و در این شرایط اخباری که از اصفهان به دستمان رسیده حکایت از تغییراتی احتمالی در این مجموعه دارد که ممکن است فعالیت‌های طلایی پوشان را در سطح مدیریت تحت الشعاع قرار دهد.

ماجرای پایان همکاری محمدرضا ساکت با باشگاه سپاهان که چند وقتی است مطرح شده است ظاهراً این بار جدی‌تر از همیشه وجود دارد و باید دید در نهایت با تصمیم شرکت فولاد مبارکه چه تصمیمی در این خصوص گرفته خواهد شد.

ماجرا از آن قرار است که دوره خدمت ساکت در پایان شهریورماه به پایان خواهد رسید و هنوز فولاد مبارکه آن را تمدید نکرده است و از گوشه و کنار اخباری مبنی بر احتمال حضور چند چهره مدیریتی به جای او شنیده می‌شود، ولی هنوز تصمیم قطعی در این خصوص گرفته نشده است.

البته محمدرضا ساکت به چند دلیل همچنان شانس تمدید دوره روی صندلی مدیریتی سپاهان را دارد که از جمله آن به مقبولیت در بین هواداران سپاهان می‌توان اشاره کرد و البته نفوذش در فدراسیون فوتبال و رابطه خوب با مهدی تاج و عضویتش در هیات رئیسه فدراسیون هم از جمله آن است. از سوی دیگر بازنشستگی ساکت یکی از دلایلی است که شانس ادامه همکاری با وی را ممکن است کاهش دهد، هرچند راهکار‌هایی برای این مشکل وجود دارد.

در کنار ساکت از گزینه‌های مختلفی اطراف صندلی مدیریتی سپاهان نام برده می‌شود که از جمله آن اکبر محمدی، مدیرعامل سابق پیکان است که پیش از این هم گزینه مدیریت سپاهان بود، ولی همکاری او با این مجموعه میسر نشد و حالا بحثش دوباره به شکل جدی مطرح شده است.

علاوه بر محمدی، مجتبی فریدونی، مدیرعامل سابق ذوب آهن هم گزینه دیگر صندلی مدیریتی سپاهان است. فریدونی به دلیل رابطه خوبی که با طیب نیا، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه دارد و سابقه همکاری که با وی پیش از این داشته جزو گزینه‌های مدیریت سپاهان مطرح شده است و احتمال دارد جانشین ساکت شود.

امین کریمیان، مدیرعامل سپاهان تی وی و هومن فیروزی، مدیرعامل سپاهان نوین و همچنین یکی از پیشکسوتان فوتبال به نام مجید اسماعیلی هم نامشان اطراف صندلی مدیریتی سپاهان مطرح شده است.

به هر جهت به نظر می‌رسد طی روز‌های آینده تکلیف صندلی مدیریت سپاهان در دوره جدید روشن خواهد شد و باید دید شرکت فولاد مبارکه چه تصمیمی در این خصوص خواهد گرفت و آیا تصمیم به ادامه همکاری با ساکت می‌گیرد یا یکی از گزینه‌های مطرح شده پا به این عرصه خواهند گذاشت.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی