تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

درخواست کاهش حد نصاب قبولی در آزمون ورود به حرفه مهندسان شهریور ۱۴۰۱

داوطلبان آزمون ورود به حرفه مهندسان شهریور ۱۴۰۱ با راه‌اندازی کارزاری از وزیر راه و شهرسازی خواستند حد نصاب قبولی در آزمون ورود به حرفه مهندسان کاهش پیدا کند.

کد خبر: ۱۳۷۵۲۲
۱۴:۱۷ - ۲۷ شهريور ۱۴۰۱

 

درخواست کاهش حد نصاب قبولی در آزمون ورود به حرفه مهندسان شهریور ۱۴۰۱

 

دیدارنیوز: داوطلبان آزمون ورود به حرفه مهندسان شهریور ۱۴۰۱ با راه‌اندازی کارزاری از وزیر راه و شهرسازی خواستند حد نصاب قبولی در آزمون ورود به حرفه مهندسان کاهش پیدا کند.

در متن این کارزار که تا امروز نزدیک به ۶ هزار نفر آن را امضا کرده‌اند، آمده است:
«همانطور که مستحضرید آزمون ورود به حرفه مهندسان در شهریور ماه ۱۴۰۱ برگزار شد. در این دوره نیز با توجه به شرایط کشور و تداوم شیوع ویروس کرونا و مخاطرات احتمالی آن در حوزه‌های برگزاری آزمون تدابیر بخصوصی اندشیده شده بود.
اولاً از داوطلبان در هنگام دریافت کارت ورود به جلسه تعهدی مبنی عدم ابتلای به کرونا و خودداری از شرکت در آزمون در صورت وجود علایم مشکوک به بیماری گرفته شده بود. ثانیاً در بند اول تذکرات کارت ورود به جلسه به صراحت ذکر شده بود: با توجه به شیوع ویروس کرونا همراه داشتن ماسک اجباری بوده و از ورود داوطلبان بدون ماسک به حوزه امتحانی خودداری به عمل خواهد آمد.

هرچند که خوشبختانه میزان شیوع این بیماری همانند دوره‌های ورود به حرفه مهندسان ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ نبود، اما در هر صورت با توجه به دستورالعمل‌ها داوطلبان مجبور بودند دقیقاً مانند شرایط ادوار گذشته از ماسک استفاده کنند.

این عامل به همراه عوامل دیگری همچون گرمای هوا، عدم تهویه مناسب و... در مجموع باعث کاهش کارایی داوطلبان و سخت شدن شرایط شرکت در آزمون گردید؛ لذا خواهشمند است دستور فرمایید شرایط دوره‌های ورود به حرفه مهندسان ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ در این آزمون نیز اعمال گردد و درصد قبولی آزمون از ۵۰ درصد به ۴۸ درصد کاهش یابد.»

این کارزار تا تاریخ ۲۰ آبان ۱۴۰۱ در آدرس اینترنتی (https://www.karzar.net/۵۸۳۲۷) در حال جمع‌آوری امضاست.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی