تیتر امروز

برهوت فرهنگ در نمایشگاه کتاب تهران
گزارش خبرنگار دیدارنیوز از دومین روز نمایشگاه

برهوت فرهنگ در نمایشگاه کتاب تهران

سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در حالی برگزار می‌شود که خبرنگار دیدارنیوز حال و هوای متفاوت این نمایشگاه را روایت کرده؛ پس این گزارش جالب را بخوانید.

درخواست لغو رای وحدت رویه هیئت عمومی دیوان عدالت اداری درخصوص عدم تسری مزایا و فوق‌العاده مناطق عملیاتی

جمعی از کارکنان دولت با راه‌اندازی کارزاری از رئیس دولت و رئیس مجلس خواستند رای وحدت رویه هیئت عمومی دیوان عدالت اداری درباره عدم تسری مزایا و فوق‌العاده مناطق عملیاتی لغو شود.

کد خبر: ۱۳۷۵۲۰
۱۴:۰۸ - ۲۷ شهريور ۱۴۰۱

درخواست لغو رای وحدت رویه هیئت عمومی دیوان عدالت اداری درخصوص عدم تسری مزایا و فوق‌العاده مناطق عملیاتی

 

 

دیدارنیوز: جمعی از کارکنان دولت با راه‌اندازی کارزاری از رئیس دولت و رئیس مجلس خواستند رای وحدت رویه هیئت عمومی دیوان عدالت اداری درباره عدم تسری مزایا و فوق‌العاده مناطق عملیاتی لغو شود.

در متن این کارزار که تا امروز نزدیک به ۱۲ هزار و ۵۰۰ نفر آن را امضا کرده‌اند، آمده است:
«همانگونه که استحضار دارید: نمایندگان مجلس شورای اسلامی و ستاد کل نیرو‌های مسلح طی جلسات کارشناسی مختلف برای کارکنان پنج استان مرزی کشور که در سال‌های جنگ تحمیلی درگیر مستقیم جنگ و تبعات ان بوده اند حق مناطق جنگی را مصوب و پس از تأیید شورای نگهبان و ابلاغ قانون به دولت، به عنوان جبران بخشی از عقب ماندگی‌های این استان‌ها در احکام کارمندان اعمال شود.

متأسفانه اخیراً سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور به استناد رای دیوان عدالت اداری دریافت این حقوق را غیرقانونی دانسته و طی بخشنامه‌ای به تمام ادارات و دستگاه‌های اجرایی از آن‌ها خواسته است، این ارقام از دریافتی‌های این کارکنان حذف شود، این اقدام با توجه به تورم سال‌های اخیر و همچنین کاهش قدرت خرید کارکنان دولت موجب نگرانی کسانی گردیده که اکثرا" از مناطق کم برخوردار نیز محسوب می‌شوند.

در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری که همواره بر توجه جدی به مقوله معیشت اقشار مختلف مردم تأکید دارند، ما کارکنان شاغل در این مناطق از جنابعالیان درخواست داریم از تمام ظرفیت‌های قانونی برای ملغی کردن این رای و همچنین بخشنامه صادره از سازمان برنامه و بودجه استفاده کرده و در مواجهه با این تصمیم که انتقاد بحق زحمت کش‌ترین تشکیل دهندگان بدنه دولت یعنی کارمندان را فراهم کرده است، کوتاه نیامده و اقدامات قانونی را برای کمک به پرسنل پرتلاش ادارات معمول دارند.»

این کارزار تا تاریخ ۲۲ آبان ۱۴۰۱ در آدرس اینترنتی (https://www.karzar.net/۵۸۲۱۰) در حال جمع‌آور امضاست.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی