تیتر امروز

«استقلال فلسطین»؛ خیلی دور خیلی نزدیک!
«دیدارنیوز» در‌ گفت‌وگو با «مصیب نعیمی» بررسی می‌کند:

«استقلال فلسطین»؛ خیلی دور خیلی نزدیک!

یک دیپلمات درگفت‌وگو با دیدار معتقد است شاید زمان استقلال کشور فلسطین مشخص نباشد ولی روند آن سرعت بیشتری گرفته است.

بازگشت جن‌گیر نفرین شده با «کیانو ریوز»

کیانو چارلز ریوز، بازیگر مطرح و محبوب هالیوود که سال ۲۰۰۵ با ایفای نقش در فیلم «کنستانتین» این فیلم را به فروش ۲۳۱ میلیون دلاری رساند، پس از ۱۷ سال در نقش جن گیر نفرین شده بازی می‌کند.

کد خبر: ۱۳۷۵۰۲
۱۱:۲۹ - ۲۷ شهريور ۱۴۰۱

بازگشت جن‌گیر نفرین شده با «کیانو ریوز»

دیدارنیوز: «کیانو چارلز ریوز - Keanu Charles Reeves» که سال ۲۰۰۵ با ایفای نقش در فیلم «کنستانتین- Constantine» این فیلم را به فروش ۲۳۱ میلیون دلاری رساند، پس از ۱۷ سال در نقش جن گیر نفرین شده بازی می‌کند.

به نقل از اینترتینمنت ویکلی، ریوز هنرپیشه، تهیه‌کننده و موسیقی‌دان کانادایی که بیشتر برای بازی در نقش نئو در سه‌گانه ماتریکس، فیلم سرعت، نقطه شکست، دراکولای برام استوکر، نقش تد لوگان در ماجراجویی بسیار عالی بیل و تد، وکیل‌مدافع شیطان، جانی سیلور هند در بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ و جان ویک شناخته شده، پس از ۱۷ سال با کارگردان کنستانتین برای ایفای نقش در دنباله‌ای از این اثر فراطبیعی و ترسناک باز می‌گردد.

ریوز که البته در سال ۲۰۲۰ در فیلم باب اسفنجی: اسفنج فراری نیز ایفای نقش کرده، گفته بود کنستانتین شخصیتی است که بیشتر دوست دارد به او بازگردد؛ ریوز سال گذشته به استیون تایرون کلبر - Stephen Tyrone Colbert کمدین آمریکایی گفت دوست دارد دوباره جان کنستانتین باشد و سعیش را کرده است.

هنرپیشه ۵۸ ساله کانادایی که او را در ایفای نقش‌های ماوراء طبیعی می‌شناسند، در اثر جدید لارنس و با همکاری شرکت برادران وارنر - Warner Bros قرار است به عنوان جن گیر نفرین شده و شیطان‌شناس ایفای نقش کند.

آکیوا گلدزمن - Akiva Goldsman نوشتن فیلمنامه را بر عهده دارد و در کنار جی. جی. آبرامز - J. J. Abrams، هانا می‌نگلا لورنزو دی بوناونتورا - Hannah Minghella. Lorenzo DiBonaventura و اروین استاف - Erwin Stoff به عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی در این فیلم حضور دارد.

گلدزمن کارگردان آمریکایی سال گذشته در سالگرد پانزدهمین سالگرد کامیک-کان بین‌المللی سن‌دیگو - San Diego Comic-Con International فاش کرد که با وجود تمایل زیاد برای ساخت این فیلم، بودجه لازم برای ساخت این اثر وجود نداشت.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی