تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
افشین علا به مناسب کشته شدن مظلومانه مهسا امینی

آرزوی مرگ می‌کنم

افشین علا شاعر و پیشکسوت ادبی به مناسبت درگذشت مهسا امینی در یادداشتی نوشت: چقدر در این سال‌ها گفتیم و نوشتیم و التماس کردیم گشت ارشاد را جمع کنید.

کد خبر: ۱۳۷۴۲۰
۲۱:۱۰ - ۲۵ شهريور ۱۴۰۱

آرزوی مرگ می‌کنم

دیدارنیوز ـ سرویس سیاسی: افشین علا در یادداشتی نوشت: با ناباوری و استیصال دعا می‌کنم معجزه‌ای بشود و مهسا امینی چشم هایش را باز کند. چقدر در این سال‌ها گفتیم و نوشتیم و التماس کردیم گشت ارشاد را جمع کنید. چقدر گفتیم هر کسی را مسئول برخورد با دختران و زنان مردم نکنید.

فکر نکنید با این گونه فجایع فقط پدر و مادر مهسا داغدار می‌شوند. دود آتش این داغ به چشم همه می‌رود. فقط روح و روان مردم خدشه دار نمی‌شود، بلکه پایه‌های نظام نیز سست می‌شود.

چرا با دست خودتان برای رسانه‌های بیگانه خوراک جمع می‌کنید؟ والله من نگران کارکنان زحمت کش نیروی انتظامی هم هستم. زنان و مردان گمنام و مظلومی که در سخت‌ترین شرایط و کمترین حقوق، مراقب امنیت مردمند.

چرا این قشر خدوم را بدنام می‌کنید؟ چرا کاری می‌کنید که مردم همه را به یک چشم ببینند و زحمات طاقت فرسای آنان را در حفاظت از جان و مال و نوامیس ملت نادیده بگیرند و آه و نفرین شان را نثار همه کنند؟ چرا با دخترانی که به هر دلیل پوشش اسلامی را باور ندارند مانند اشرار و بزهکاران برخورد می‌کنید؟

دیگر نمی‌دانم چه بگویم؟ حالم بد است. نمی‌دانم مهسا آن طور که دیگران می‌گویند مورد ضرب و شتم قرار گرفته یا طبق اظهارات نیروی انتظامی سکته کرده است. در هر دو صورت جا دارد از غصه بمیریم.‌ای کاش من روی آن تخت افتاده بودم. کاش خدا جان مرا بگیرد و این دختر را به پدر و مادرش بازگرداند...

برچسب ها: مهسا امینی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی