تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

مجلس باید موضوع «مهسا امینی» را پیگیری کند

موضوع جنجالی به کما رفتن مهسا امینی، دختر سنندجی که گفته می‌شود پس از بازداشت توسط گشت ارشاد به دلیل شدت جراحات و آسیب مغزی در بیمارستان بستری شده، بازتاب گسنرده‌ای در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی داشته است. برخوردهای خشن و عجیب گشت ارشاد با مردم به ویژه زنان بر سر مساله حجاب، انتقادهای زیادی را از طرف جامعه، فعالان سیاسی و اجتماعی و حتی روحانیون در پی داشته است.

کد خبر: ۱۳۷۴۰۱
۰۹:۲۴ - ۲۵ شهريور ۱۴۰۱

مجلس باید موضوع «مهسا امینی» را پیگیری کند

دیدارنیوز: پس از به کما رفتن مهسا امینی، یک نماینده مجلس خواستار رسیدگی به این موضوع بحث برانگیز در مجلس شورای اسلامی شده است.

دختر سنندجی بعد از بازداشت توسط گشت ارشاد به کما رفت؟

انصاف نیوز نوشت: صبح روز چهارشنبه ۲۲ شهریور، خبری در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر آن‌که سه‌شنبه شب دختر جوانی پس از درگیری با گشت ارشاد «به خاطر شدت جراحات وارده و آسیب شدید مغزی» در بیمارستان «کسری» تهران تحت درمان قرار دارد.

این دختر جوان نامش «مهسا امینی» اهل «سنندج» است و ۲۲ سال سن دارد. به گفته «کیارش» برادر «مهسا» بازداشت مهسا تا وقتی او را در کما یافتند، تنها دو ساعت زمان برد. ⁠

مهسا امینی به همراه خانواده‌اش برای سفر تفریحی از «سنندج» به «تهران» آمده بود. اما سه‌شنبه شب در تهران توسط نیرو‌های گشت ارشاد بازداشت می‌شود، به اماکن تهران منتقل شده و پس از دو ساعت بدن‌اش را با آمبولانس به بیمارستان «کسری» تهران انتقال می‌دهند.

پس از انتشار این خبر در روز چهارشنبه ۲۲ شهریور در شبکه‌های اجتماعی، جو بیمارستان «کسری» با حضور نیرو‌های انتظامی به شدت امنیتی شد. ⁠

مهسا امینی در حال حاضر در کما به سر می‌برد؛ به تشخیص پزشکان مهسا دچار سکته قلبی و مغزی شده است. پزشکان خانواده او را از نجات جواب کرده‌اند.

مجلس باید موضوع «مهسا امینی» را پیگیری کند

مجلس باید موضوع مهسا امینی را پیگیری کند؛ امنیت جانی مردم، بر هر ارشادی مقدم است

جلیل رحیمی جهان آبادی، عضو کمیسیون امنیت ملی نوشت:

«موضوع مهسا امینی و حادثه رخ داده را باید مجلس به دقت مورد بررسی و هر گونه تخلف قصور مورد بررسی و هر گونه تخلف قصور یا جنایت احتمالی را با قطعیت پیگیری نماید.»

مجلس باید موضوع «مهسا امینی» را پیگیری کند

واکنش سید محمد خاتمی به ماجرای «مهسا امینی»

رییس‌جمهور اصلاحات نوشت: بازهم فاجعه‌ای ناگوار که درد آن تا مغز استخوان را می‌سوزاند! طبق اخبار دختر خانمی با ادعای پوشش نامناسب بازداشت و در جریان بازداشت و انتقال دچار جراحات و عارضه قلبی و مغزی می‌شود!

آیا این فاجعه و رویداد‌های پرتکرار مشابه آن کافی نیست که برای خدا، برای آبروی اسلام و رعایت انتظارات به حق مردم و حال بدی که در تنگنا‌های معیشتی و مواجهه با انواع فساد‌های ویرانگر و ناکارآمدی‌ها دارند از این شیوه و رفتار‌های خلاف قانون، منطق و شرع دست برداشته شود.

و بیش از این زمینه مشوه شدن چهره اسلام و نظام را فراهم نیاورید و با پدیدآورندگان این حوادث برخورد مناسب صورت گیرد؟!

مجلس باید موضوع «مهسا امینی» را پیگیری کند

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی