تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

کابوسی به نام «متروپل»؛ ریزش باقی‌مانده ساختمان و مصدوم شدن چند نفر!

پس از فاجعه تلخ و مرگبار ریزش ساختمان متروپل آبادان، که متاسفانه جان تعدادی از هموطنان را در خوزستان گرفت، ریزش باقی‌مانده ساختمان باعث مصدوم شدن چند نفر شده است.

کد خبر: ۱۳۷۳۸۰
۱۹:۱۵ - ۲۳ شهريور ۱۴۰۱

کابوسی به نام «متروپل»؛ ریزش باقی‌مانده ساختمان و مصدوم شدن چند نفر!

دیدارنیوز: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان از اعزام تیم‌های عملیاتی امدادونجات به محل فروریختن بخش‌های دیگری از سازه برج متروپل خبر داد.

به نقل از سایت جمعیت هلال احمر استان خوزستان، وحید شعبانی با اعلام خبر فرو ریختن بخش‌های دیگری از سازه به جای مانده از برج متروپل آبادان، اظهار داشت: بلافاصله ۵ تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر پس از کسب اطلاعات اولیه به محل حادثه اعزام شده اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان افزود: بنا بر اطلاعات اولیه بخش دیگری از سازه برج متروپل ساعتی قبل فروریخته است و تعدادی نیز مصدوم شده‌اند.

وی ادامه داد: در پی وقوع این حادثه، تیم‌های عملیاتی امدادو نجات جمعیت هلال احمر با حضور در منطقه اقدام به عملیات امدادرسانی و رهاسازی مصدومان نموده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به اینکه احتمال افزایش تعداد مجروحان وجود دارد عنوان کرد: تیم‌های آنست (سگ‌های زنده یاب) و واکنش سریع استان نیز فرخوان شده و در مسیر رسیدن به صحنه هستند.

شعبانی اظهار داشت: اطلاعات مربوط به تعداد مصدومین و سایر اخبار امدادرسانی‌ها مربوطه نیز متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی