تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

آزادی ۱۲ خدمه هواپیمای توقیف‌شده در آرژانتین

دادگاهی در آرژانتین حکم آزادی ۱۲ نفر از کارکنان هواپیمای ونزوئلایی را صادر کرده است که پیش‌تر با اتهاماتی علیه ایران و ونزوئلا توقیف شده بود.

کد خبر: ۱۳۷۳۵۰
۱۳:۴۲ - ۲۳ شهريور ۱۴۰۱

حکم آزادی ۱۲ خدمه هواپیمای توقیف‌شده ونزوئلایی در دادگاه آرژانتین

دیدارنیوز: خبرگزاری رویترز با استناد به گزارش رسانه‌های محلی آرژانتین، نوشت که دادگاهی در آرژانتین حکم آزادی ۱۲ نفر از کارکنان هواپیمای ونزوئلایی را صادر کرده است که پیش‌تر با اتهاماتی علیه ایران و ونزوئلا توقیف شده بود.

رسانه‌های محلی آرژانتین گزارش دادند، دادگاهی در یونان حکم آزادی ۱۲ نفر از گروه ۱۹ نفری کارکنان یک هواپیمای ونزوئلایی را صادر کرده است. این هواپیما در ماه ژوئن به دلیل شبهاتی درباره اصالت ایرانی و ارتباط آن با تروریسم، توقیف شده بود. ۵ نفر از اعضای این گروه ۱۹ نفری ایرانی بوده و ۱۴ نفر ونزوئلایی هستند.

این دادگاه فدرال در بوئنوس آیرس حکم آزادی ۱۲ نفر از کارکنان را صادر کرده و همچنین حکم داده است که طی ۱۰ روز آینده موضوع تحقیقات از خدمه این هواپیما جمع‌بندی شود.

طبق گفته شرکت هواپیمایی ماهان، هواپیمای باری امتراسور یک سال پیش توسط ماهان ایر به ونزوئلا فروخته شده بود. امتراسور در اوایل ژوئن به بوینس آیرس رسید که طبق اطلاعات پرواز، گروه کارنان آن ایرانی و ونزوئلایی بودند.

فرود این هواپیما در بوئنوس آیرس، مشکلاتی دیپلماتیک برای آرژانتین به بار آورد چراکه آمریکا آن را به حمایت از کشور‌های تحت تحریم واشنگتن، یعنی ایران و ونزوئلا متهم کرد.

سپس در آگوست، دادگاهی در آمریکا از آرژانتین خواست این هواپیما را توقیف کند. آرژانتین یک هفته بعد به درخواست آن عمل کرد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی