تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

«برجام»؛ موضوع گفتگوی پوتین با رئیسی در ازبکستان

یوری اوشاکوف، دستیار رئیس جمهور روسیه اعلام کرد که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در حاشیه نشست شانگ‌های در شهر سمرقند ازبکستان، با آیت الله رئیسی، رئیس جمهوری ایران دیدار و درباره برجام گفتگو خواهد کرد.

کد خبر: ۱۳۷۳۰۷
۲۰:۴۱ - ۲۲ شهريور ۱۴۰۱

«برجام»؛ موضوع گفتگوی پوتین با رئیسی در ازبکستان

دیدارنیوز: معاون رئیس‌جمهور روسیه اعلام کرد که پوتین در حاشیه نشست شانگ‌های در سمرقند ازبکستان با همتایان چینی، ترکیه‌ای و ایرانی خود دیدار خواهد کرد.

یوری اوشاکوف - دستیار رئیس جمهور روسیه امروز سه شنبه اعلام کرد که ولادیمیر پوتین و شی جین پینگ - رئیس جمهور چین در ۱۵ سپتامبر در ازبکستان با یکدیگر و درباره مسایل مربوط به تایوان و اوکراین گفتگو خواهند کرد.

وی همچنین گفت که رئیس جمهور روسیه در حاشیه نشست شانگ‌های در شهر سمرقند ازبکستان، با رجب طیب اردوغان - رئیس جمهور ترکیه و آیت الله رئیسی - رئیس جمهوری ایران هم دیدار خواهد کرد.

به گزارش الجزیره، اوشاکوف تأکید کرد که پوتین قرار است در دیدارش با رئیس جمهور ایران درباره برجام صحبت کند.

وی همچنین گفت که پوتین با رهبران جمهوری آذربایجان، هند، پاکستان، قرقیزستان و ترکمنستان هم در حاشیه نشست سران سازمان شانگ‌های در سمرقند دیدار خواهد داشت.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی