تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

ملکه؛ یک آرسنالی متعصب...

ملکه الیزابت دوم یکی از هواداران سرسخت و متعصب باشگاه آرسنال محسوب می‌شد؛ او یک بار به دلیل کمر درد نتوانست در مراسم افتتاحیه ورزشگاه آرسنال حضور یابد، اما برای جبران و نشان دادن علاقه‌اش به توپچی‌های لندن آنها را به کاخ سلطنتی دعوت کرد.

کد خبر: ۱۳۷۳۰۵
۲۰:۱۹ - ۲۲ شهريور ۱۴۰۱

ملکه؛ یک آرسنالی متعصب...

دیدارنیوز: برای هواداران فوتبال جذابیت زیادی دارد که بدانند سیاستمداران طرفدار چه تیمی هستند؛ ملکه الیزابت طرفدار سرسخت و قدیمی آرسنال است.

در سال ۲۰۰۷ قرار بود، آرسنال از ورزشگاه قدیمی هایبوری لندن به ورزشگاه امارات نقل مکان کند؛ به همین‌خاطر ملکه به افتتاحیه ورزشگاه دعوت شد، اما بخاطر مشکل کمردرد در این مراسم حضور پیدا نکرد. درنهایت برای جبران حسن نیت باشگاه محبوبش؛ بازیکنان و کادر فنی این تیم رو به کاخ سلطنتی دعوت کرد.

افشای یک راز قدیمی

در این مراسم رسما افشا شد که ملکه طرفدار سرسخت آرسنال است. فابرگاس بعد‌ها در گفتگو با بی‌بی سی اعلام کرد، ملکه علنی گفته که طرفدار سرسخت تیم ما است.

هری نوه ملکه نیز یک آرسنالی دو آتشه است. او نیز در گفت‌وگویی اعلام کرد اکثر اعضای خانواده سلطنتی طرفدار آرسنال هستند به جز یک نفر!

ویلیام نوه دیگر ملکه تنها شاهزاده‌ای است که در این زمینه ساز مخالف زده و طرفدار سرسخت استون‌ویلاست. او گفته هیچ اجباری برای فرزندانش ندارد و آن‌ها می‌توانند خودشان تصمیم بگیرند طرفدار چه تیمی شوند.

ملکه الیزابت تلخی‌ها و شیرینی‌های زیادی را در حوزه فوتبال و ورزش از نزدیک تماشا کرد. او مدال طلای جام جهانی ۱۹۶۶ را بر گردن "بابی مور" کاپیتان تیم‌ملی انگلیس انداخت؛ همان تک قهرمانی و افتخار انگلیس در تاریخ فوتبال این کشور.

۳۰ سال بعد، اما ورق برگشت، او این‌بار با ناراحتی از شکست انگلیس مقابل آلمان، مجبور شد بعد از قهرمانی ژرمن‌ها مدال طلای مسابقات یورو ۱۹۹۶ را بر گردن رقیب و دشمن دیرینه کشورش البته در حوزه فوتبال بیاندازد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی