تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...
استاندار تهران خبرداد

جزییات دورکاری ۲۰ درصدی کارمندان دولت در دست بررسی

استاندار تهران با اشاره به اتخاذ تمهیدات ویژه برای مدیریت ترافیک مهر گفت: موضوع دورکاری ۲۰ درصدی کارمندان دولت در شهر تهران در حال بررسی است و پس از تایید جزییات آن اعلام می‌شود.

کد خبر: ۱۳۷۲۷۹
۱۶:۰۰ - ۲۲ شهريور ۱۴۰۱

جزییات دورکاری ۲۰ درصدی کارمندان دولت در دست بررسی

دیدارنیوز ـ محسن منصوری افزود: در جلسه اخیر شورای حمل و نقل و ترافیک استان تهران موضوع دورکاری ۲۰ درصدی کارمندان دولت در شهر تهران مطرح شد که این طرح نیازمند بررسی دولت و نهاد‌های مربوطه است.

وی افزود: این طرح در حال بررسی است و پس از تایید بزودی جزییات آن اعلام می‌شود.

استاندار تهران ادامه داد: برای کنترل ترافیک پایتخت توسعه حمل و نقل عمومی از اهم واجبات است که البته این طرح نیاز به زمان دارد، اما در برنامه‌های مقطعی، چند طرح اثرگذار از اول مهر در شهر تهران اجرایی و عملیاتی می‌شود.

طرح شناورسازی ساعت کاری ادارات یکی از اقدامات مهم است که به گفته کارشناسان حدود ۳۰ درصد از ترافیک صبحگاهی را کاهش می‌دهد

به گفته منصوری، طرح شناورسازی ساعت کاری ادارات یکی از اقدامات مهم است که به گفته کارشناسان حدود ۳۰ درصد از ترافیک صبحگاهی را کاهش می‌دهد.

منصوری خاطرنشان کرد: در زمینه کاهش ساعت کاری ادارات، قانون به ما اجازه نمی‌دهد که این اقدام را انجام دهیم، اما به نظر می‌رسد با اجرای طرح شناورسازی و دورکاری ۲۰ درصدی کارمندان تا حدودی بتوانیم ترافیک مهر را مدیریت کنیم.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی