تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا

مشمولان سربازی بدون ثبت نام اینترنتی به پایانه‌های مرزی اربعین مراجعه نکنند

رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا گفت: مشمولانی که برای زیارت عتبات عالیات قصد خروج از کشور دارند بدون ثبت نام اینترنتی به مرز‌های شش گانه مراجعه نکنند.

کد خبر: ۱۳۷۲۷۴
۱۴:۳۵ - ۲۲ شهريور ۱۴۰۱

مشمولان سربازی بدون ثبت نام اینترنتی به پایانه‌های مرزی اربعین مراجعه نکنند

دیدارنیوز ـ سردار تقی مهری اظهارکرد: پلیس در رابطه با اجرای طرح ویژه اربعین حسینی، قبل از ماه محرم برنامه‌های خود را تنظیم کرده و در این راستا سازمان وظیفه عمومی به استان‌های خورستان، ایلام، کردستان، کرمانشاه و آذربایجان ابلاغ کرده که برنامه‌ریزی مناسبی برای عبور مشمولان زائر داشته باشند.

بر اساس اعلام سایت پلیس، وی افزود: در سال‌جاری همه مشمولان شامل دانشجویان، دانش‌آموزان، طلاب و متعهدین خدمت در دستگاه‌های دولتی که مشمول خدمت مقدس سربازی بودند توانستند از طریق اینترنت برای مراسم اربعین حسینی ثبت‌نام کنند که این یک اقدام خیلی خوبی نسبت به سال‌های قبل بود که باعث شد مراجعه مشمولین به مقر‌های انتظامی کم شود.

رئیس سازمان وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی کل کشور ادامه داد: مسئله بعدی پس از ثبت نام اینترنتی، عدم دریافت وثیقه است و کلیه مشمولانی که بخواهند در طول سال از کشور خارج شوند مبلغی را به عنوان ودیعه می‌گذارند و پس از بازگشت به آن‌ها عودت داده می‌شود، اما امسال خروج برای مشمولان زائر رایگان و بدون اخذ وثیقه است و تاکنون تعداد زیادی نیز توانسته‌اند به عتبات عالیات مشرف شوند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: سربازی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی