تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
در نامه‌ای به رئیس فدراسیون فوتبال مطرح شد

تذکر کمیسیون اخلاق ورزش درباره هنجارشکنی برخی بانوان!

در حالی که امروز خبر رسید در عربستان سعودی محدودیت حضور بانوان در ورزشگاه‌ها رفع شده، در ایران خودمان برای ۵۰۰ نفر بانویی که با اجازه خود مسوولان، ساعت‌ها انتظار در گرما و خرید بلیت‌های ۱۰۰ هزار تومانی و انتقال آن‌ها به طبقه دوم ورزشگاه (!) و محدودیت‌ها و تذکر‌های خاص به ورزشگاه آزادی راه یافته‌اند، درباره رفتار‌های آن‌ها روی سکو‌ها ابراز نگرانی شده و کمیسیون اخلاق ورزش کشور به مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال نامه نوشته که جلوی ناهنجاری تعدادی از آنها گرفته شود تا دغدغه جامعه اخلاق مدار ایران اسلامی برطرف شود.

کد خبر: ۱۳۷۲۴۵
۱۰:۳۴ - ۲۲ شهريور ۱۴۰۱

تذکر کمیسیون اخلاق ورزش درباره هنجارشکنی برخی بانوان!

دیدارنیوز: کمیسون اخلاق ورزش کشور در نامه‌ای به رئیس فدراسیون فوتبال از رفتار‌های مغایر اخلاق برخی تماشاگران در ورزشگاه‌ها ابراز نگرانی کرد.

کمیسیون اخلاق ورزش کشور در نامه‌ای به مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به انتشار برخی تصاویر و بروز برخی رفتار‌های نابهنجار از سوی تعدادی از تماشاگران فوتبال در ورزشگاه‌ها که موجب دغدغه و تشویش خاطر جامعه اخلاق مدار ایران اسلامی شده است، به رئیس فدراسیون فوتبال تذکر داده و خواستار اتخاذ تدابیری برای مدیریت صحیح حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها شده است.

در این نامه با اشاره به پذیرش مسئولیت اتفاقات درون ورزشگاه‌ها توسط مدیران ذی‌ربط، برخورد با هنجارشکنان و رفتار‌های خلاف فرهنگ و اخلاقی در ورزشگاه‌ها مورد تاکید قرار گرفته است.

متن کامل این نامه به این شرح است:

«برادر گرامی جناب آقای تاج
ریاست فدراسیون فوتبال
با سلام و احترام

ضمن تبریک انتصاب جنابعالی به عنوان ریاست فدراسیون فوتبال، به آگاهی می‌رساند احترام به قوانین و ارزش‌های اخلاقی و فرهنگی هر کشور جزء لاینفک مقررات بین‌المللی منجمله در حوزه ورزش است و انطباق الزامات فدراسیون‌های جهانی با هنجار‌های فرهنگی و ارزش‌های اخلاقی پذیرفته شده جامعه از وظایف مدیران ورزش کشور است.

انتشار برخی تصاویر مرتبط با حضور بانوان در مسابقات لیگ برتر حاکی از هنجارشکنی و رفتار‌های مغایر ارزش‌های اخلاقی توسط تعدادی از تماشاگران بوده و این امر موجب تشویش خاطر جامعه اخلاق مدار کشور گردیده است.

بر همین اساس ضمن درک تعهدات بین‌المللی و لزوم پاسخگویی به مطالبات جامعه، انتظار است تمهیدات لازم برای مدیریت صحیح حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها فراهم گردیده و ضمن مسئولیت‌پذیر نمودن مدیران ذی‌ربط، با هرگونه هنجارشکنی و رفتار‌های خلاف فرهنگ و ارزش‌های اخلاقی برخورد گردد.

سید مجتبی قاسمی
دبیر کمیسیون اخلاق ورزش کشور»

تذکر کمیسیون اخلاق ورزش درباره هنجارشکنی برخی بانوان!

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی