تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

بارگذاری مدارک رتبه‌بندی توسط ۹۰ درصد معلمان

محسن زارعی، رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی با بیان اینکه ۷۰۰ هزار نفر از معلمان کشور مدارک و مستندات خود را در سامانه رتبه‌بندی معلمین بارگذاری کرده‌اند، گفت: این تعداد معادل بیش از ۹۰ درصد فرهنگیان مشمول شرکت در طرح رتبه‌بندی معلم‌ها است.

کد خبر: ۱۳۷۱۹۱
۱۳:۳۹ - ۲۱ شهريور ۱۴۰۱

بارگذاری مدارک رتبه‌بندی توسط ۹۰ درصد معلمان

دیدارنیوز: رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی گفت: ۷۰۰ هزار نفر از معلمان کشور مدارک و مستندات خود را در سامانه رتبه‌بندی معلمین بارگذاری کرده‌اند.

محسن زارعی در حاشیه آیین افتتاحیه دوره آموزشی ارزیابان نظام رتبه‌بندی معلمان غرب کشور درکرمانشاه، با بیان اینکه تاکنون بالغ بر۷۰۰ هزار نفر از معلمان واجد شرکت در طرح رتبه‌بندی معلمان مدارک خود را برای ارزیابی در سامانه مربوطه بارگذاری کرده‌اند، گفت: این تعداد معادل بیش از۹۰ درصد فرهنگیان مشمول شرکت در طرح رتبه‌بندی معلم‌ها است.

وی اضافه کرد: درمجموع ۸۳۰ هزار معلم در کشور شرایط شرکت در نظام رتبه‌بندی را دارند.

رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آخرین‌مهلت ارسال مدارک از سوی فرهنگیان واجد شرایط را ۲۵ شهریور عنوان کرد و گفت: آموزش شش هزار ارزیاب برای ارزیابی معلمان در فرآیند رتبه‌بندی معلم‌ها در حال انجام است و تلاش خواهیم کرد تا با آموزش ارزیابان فرآیند ارزیابی معلم‌ها در طرح رتبه‌بندی به بهترین شکل انجام شود.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، گفتنی است؛ استان کرمانشاه از ۱۹ شهریور به مدت پنج روز میزبان برگزاری دوره تخصصی تربیت ارزیابان ویژه نظام رتبه‌بندی معلمان قطب چهار کشوری شامل استان‌های مرکزی، ایلام، خوزستان، لرستان و کرمانشاه است که در این دوره آموزشی۴۵۰ نفر حضور دارند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی