تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

قیمت «دلار» تا کجا بالا می‌رود؟

قیمت دلار از هفته گذشته وارد کانال ۳۰ هزار تومانی شد. کارشناسان معتقدند با توجه به شرایط سیاسی کشور، احتمال حرکت دلار در بازه ۳۰ هزار تومان در روز‌های آینده وجود دارد اما ممکن است دلار به ۳۱ و حتی ۳۲ هزار تومان نیز برسد.

کد خبر: ۱۳۷۱۶۴
۰۹:۲۸ - ۲۱ شهريور ۱۴۰۱

قیمت «دلار» تا کجا بالا می‌رود؟

دیدارنیوز: قیمت دلار از هفته گذشته وارد کانال ۳۰ هزار تومان شد. کارشناسان اقتصادی معتقدند نرخ ارز فعلا در همین محدوده باقی می‌ماند. اما از نیمه دوم سال به بعد احتمال افزایش قیمت‌ها در این بازار وجود دارد. چون از نیمه دوم سال کسری بودجه خود را نشان می‌دهد و این کسری بودجه به افزایش قیمت دلار منجر می‌شود.

اما جدا از اخبار و تحولات سیاسی، عوامل دیگری نیز در نوسان قیمتی تاثیرگذارند. کارشناسان در مورد عوامل نوسان قیمت دلار در روز‌های آینده چه می‌گویند؟

پیش‌بینی قیمت دلار در روز‌های آینده
مجتبی دیبا، کارشناس بازار‌های مالی گفت: محدوده قیمتی ۳۰ هزار و ۶۰۰ و ۷۰۰ تومان، محدوده مهمی برای دلار در کشور است. اگر این ارز نتواند این محدوده را حفظ کند، می‌توان پیش‌بینی کرد که دلار کاهشی را در روز‌های آینده تجربه کرد.

این کارشناس بازار‌های مالی در ادامه توضیح داد: در حال حاضر، نقطه تعادلی دلار در بازار، همین کانال ۳۰ هزار تومان است که بازار در آن قرار دارد.

دیبا افزود: اما دلار برای کاهش قیمت، باید این منطقه ۳۰ هزار تومان را از دست بدهد که به ۲۹ هزار و ۶۰۰ تومان برسد. در این صورت، می‌توان شاهد دلار ۲۸ هزار تومانی در بازار نیز بود.

او گفت: البته با توجه به شرایط سیاسی کشور، احتمال حرکت دلار در بازه ۳۰ هزار تومان در روز‌های آینده وجود دارد. اما اگر دلار به ۳۰ هزار و ۸۰۰ برسد، ممکن است نوسانات بیشتر شده و دلار به ۳۱ و حتی ۳۲ هزار تومان نیز برسد.

از بازار چه خبر؟ بازار دیروز چه روندی را طی کرد؟

دلار دیروز، ۲۰ شهریور در بازار‌های مختلف نوساناتی داشت. قیمت دلار در صرافی ملی با افزایش جزئی نسبت به روز قبل از آن، ۲۸ هزار و ۶۱۸ تومان اعلام شده است.

دلار در بازار آزاد نیز بر اساس گزارش بعضی کانال‌های تلگرامی، روز را با روند نوسانی آغاز کرد. دیروز معاملات با قیمت ۳۰ هزار و ۵۰۰ تومان آغاز شد. در ادامه روند نوسانی ادامه یافت و به ۳۰ هزار و ۶۰۰ تومان رسید. همین روند در مورد معاملات غیرقانونی فردایی نیز در جریان بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی