تیتر امروز

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است
از چشم جهان (۱۴۷)

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است

اعتراضات دانشجویی در مخالفت با حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه، مانند آتشی خودسوز در این کشور شعله‌ور شده است؛ آنچه می خوانید ترجمه اختصاصی دیدارنیوز از مطلب مدیر موسسه اعراب آمریکایی است.

نفت مسجدسلیمان ۱ ـ پرسپولیس ۲؛ «لوکادیا» فرشته نجات یحیی!

در آخرین بازی از هفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران، پرسپولیس در گرمای مسجد سلیمان میهمان نفت بود و توانست با درخشش لوکادیا هلندی به سه امتیاز مهم و ارزشمند برسد و با ۱۴ امتیاز صدر جدول را حفظ کرد.

کد خبر: ۱۳۷۱۰۲
۲۰:۲۷ - ۱۹ شهريور ۱۴۰۱

پرسپولیس لوکادیا

دیدارنیوز ـ سرویس ورزشی: شاگردان یحیی گل‌محمدی در ورزشگاه شهید بهنام محمدی امیدوارند که نفت مسجدسلیمان را شکست دهند و برخلاف استقلال، سه امتیاز را از این استادیوم بیرون بیاورند.

ترکیب نفت مسجدسلیمان: سعید جلالی راد،مجتبی مقتدایی،علیرضا دغاغله،عقیل کعبی،سامان نریمان جهان،حسین شنانی،پیمان رنجبری،علیرضا دهقانی،مسلم مجدمی،میلاد باقری،اسماعیل بابایی
سرمربی: رضا مهاجری

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی‌گنجی، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، میلاد سرلک، سینا اسدبیگی سروش رفیعی، سعید صادقی، مهدی ترابی، یورگن لوکادیا
سرمربی: یحیی گل‌محمدی
 
گروه داوری: سیدرضا مهدوی، حمیدرضا افشون، علیرضا مرادی، امیر ایار
 
شرح گل‌ها:
نفت مسجدسلیمان ۱ - پرسپولیس صفر (سامان نریمان جهان - دقیقه ۱۲): ارسال روی دروازه پرسپولیس با ضربه سر دهقانی به صورت پاس همراه شد و سامان نریمان جهان از پشت محوطه جریمه با شوت سرکش دروازه بیرانوند را هدف گرفت و تیمش را به گل رساند.
 
نفت مسجدسلیمان ۱ - پرسپولیس ۱ (یورگن لوکادیا-دقیقه ۵۴): یورگن لوکادیا پنالتی را که خودش گرفته بود را به گوشه سمت چپ دروازه نفت مسجدسلیمان زد و به زیبایی دروازه این تیم را باز کرد.
 
نفت مسجدسلیمان ۱ ـ پرسپولیس ۲؛ «لوکادیا» فرشته نجات یحیی!
 
نفت مسجدسلیمان ۱ - پرسپولیس ۲ (یورگن لوکادیا - ۷۰): ارسال دانیال اسماعیلی‌فر در محوطه جریمه به لوکادیا رسید و او پس از چرخش، شوت خود را به سمت دروازه زد و به شکلی دیدنی دروازه نفت مسجدسلیمان را برای بار دوم نیز گشود.
 
دقایق حساس:

دقیقه ۲۱: ارسال سروش رفیعی از روی نقطه کرنر با ضربه سر دانیال اسماعیلی‌فر همراه شد که توپ به بیرون رفت.

دقیقه ۲۲: سعید صادقی در محوطه جریمه در موقعیت تک به تک با جلالی راد قرار گرفت، اما نتوانست او را دریبل کند و موقعیت از دست رفت.

دقیقه ۳۰: اشتباه در خط دفاعی پرسپولیس باعث شد تا سامان نریمان جهان از میانه میان در موقعیت تک به تک قرار بگیرد. او ضربه آخر را به صورت چیپ زد که ضربه با اختلاف بسیار کم به بیرون رفت.

دقیقه ۴۵+۴: یورگن لوکادیا در موقعیت تک به تک توانست دروازه نفت مسجدسلیمان را باز کند، اما به شکلی مشکوک داور این گل را آفساید گرفت.

 

دقیقه ۵۳: میلاد باقری با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد تا نفت میزبان ۱۰ نفره شود.

تیم پرسپولیس با پیروزی دو بر یک برابر نفت مسجدسلیمان در صدر جدول باقی ماند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی